svētdiena, 2013. gada 27. janvāris

Pārskats: Kletten wurzel stiprinošā eļļa matiem

Nesen biju iegādājusies šo eļļiņu un teikšu, ka par rezultātu esmu vairāk kā apmierināta. Pēc 3 lietošanas reizēm mani mati gandrīz vairs neizkrita, bija ļoti spīdīgi, maigi un arī sāka ātrāk augt (nomēru matu garumu pēc ataugušajām matu saknēm, jo matus krāsoju) izauga par 1 cm 1,5 ned. :)
Eļļa izskatās šādi: 


Nopirku, jo vajadzēja kādu eļļu, ko lieto PIRMS matu mazgāšanas. Jālieto 20 min pirms matu mazgāšanas, iemasējot to galvas ādā, matu saknēs un galos. Tikai brīdinu, ka eļļa ir ļoti taukaina un tā ar šampūnu ārā ir jāmazgā VISMAZ 2 reizes, jo nomazgājot vienreiz un matus izžāvējot mati izskatās kā nedēļu nemazgāti, tā kā noteikti tā ir jāizmazgā kārtīgi. Bet rezultāts labs.
Ko sola ražotājs +sastāvs:
Galvenokārt satur dadžu eļļu, kas stiprina matus un veicina to ātrāku augšanu. Kā arī citas piedevas.
Šādi izskatās uz plaukstas:
Pēc konsistences kā parasta eļļa ar vieglu, patīkamu aromātu.
Šāds patēriņš 3 reizēm:
Šādi mati izskatās pēc tās lietošanas:(mani mati jau tā ir spīdīgi, bet eļļa arī padara tos kuplus un spīdīgus)
Informācija:
♦ Tilpums: 75 ml
♦ Pirkts: veikalā Eurokos 
♦ Cena: Ls 1,51

+ un -

+ iedarbība
+ cena
+ aromāts
+ sastāvs

- lietošana (nav dozētāja)
- tilpums (sadzīvē samēri ātri tērējas, lietojot katru reizi pirms matu mazgāšanas)

Secinājumi:
Kopumā esmu ļoti apmierināta, jo iedarbība ir jau pēc 1. reizes. Mati veselīgāki, galiņi nešķeļas un mati nekrīt ārā. Noteikti pirkšu atkārtoti un vēl par tādu cenu, jo eļļas matiem ir samērā padārgas.
-------------------------------------
Paldies par uzmanību, komentējiet! :)

8 komentāri:

  1. pēc šī raksta sapratu, ka noteikti šo iegādāšos, jo mani mati samērā lēni aug :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, man arī lēni auga, īpaši pēc matu krāsošanas, bet šī ļoti laba, gaidu rakstiņu ar iespaidiem :)

      Dzēst
  2. super! paldies par rakstu! jau sen gribu nopirkt so stiprinosu ellu, tagad noteikti pirksu :)

    AtbildētDzēst
  3. Uz šo brīnumu vienmēr biju noskatījusies, bet tā kā nekādu atsauksmju nebija, tad arī domāju, ka nav nekas uzmanības vērts. :D

    Paldies tev par atsauksmi.

    AtbildētDzēst
  4. Liekas, ka kaut kas tomēr ir pazudis tulkojumā, jo oriģinālajā lietošanas instrukcijā teikts - nicht ausspülen :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. laikam gan, nu nekas, es tāpat izlietošu kā lietoju. Man jau tā diezgan ātri taukojas mati un šī eļļa neiesūcas matos. :)

      Dzēst