ceturtdiena, 2013. gada 31. janvāris

Roku un nagu lutināšana ziemas periodā

Šajā aukstajā laikā rokas paliek sausākas, prasās pēc papildu mitrināšanas un barošanas. Šodien parādīšu kā lutināt rokas ziemā un arī kā kopt ikdienā.
                                



                                                                    attēls ņemts no šejienes

1.solis- dziļi un maigi attīrīt roku ādu.
Pašgatavots roku skrubis: Sajauc eļļu (rapšu, saulespuķu vai olīvu) ar svaigi spiestu citrona sulu un cukuru, lai veidojas skrubjveidīgā masa. Uzklāj uz rokām un nagiem, pamasē 3 minūtes un noskalo siltā ūdenī. Roku āda kļūs maiga un attīrīta no atmirušajām ādas šūnām.





citrons- mitrina un atsvaidzina;
eļļa- baro ādu;
cukurs- veic lobīšanas funkciju un attīra ādu.
Šo procedūru ziemas laikā vislabāk veikt 1 reizi nedēļā, jo āda var kļūt pārāk jutīga.

2.solis- nostiprināt nagus un mīkstināt kutikulas un rokas siltā sāls vanniņā.
Šeit derēs jebkura kosmētiskā sāls vanniņa, kas ir nopērkama daudzos veikalos, piemēram Multilukss vai Drogas. Es lietoju Doctor Salt sāli. Var lietot arī parasto vannas sāls, bet ar šo efekts būs lielāks. Sajauc sāli ar siltu ūdeni un 15- 20 min patur rokas vanniņā. Es lietoju šo, jo nesen iegādājos:

3.solis- veikt nelielu manikīru, ja nepieciešams- apgriezt, apvīlēt nagus, atbīdīt kutikulas utt. Ērts ceļojumiem un ikdienas lietošanai.
Es izmantoju šo komplektiņu, nopērkams Drogās:

4.solis- stiprināt nagus un kutikulas, izmantojot nagu eļļu.
Es izmantoju šo brīnumu, Nails System Care eļļiņu nagiem, par ko drīzumā būs rakstiņš :)
Iemasēju nagos un ādā ap nagiem.


5.solis- mitrināt roku ādu ar krēmu.
Es izmantoju jau vairākus mēnešus Isana mandeļu roku krēmu, par ko esmu sajūsmā, tas perfekti baro rokas un novērš to sausumu, turklāt par zemu cenu (zem lata). Esmu apmierināta un noteikti pirkšu atkārtoti.
Lietoju pirms gulētiešanas, nākamajā rītā rokas maigas un skaistas.

--------------------------------
Šādā veidā var palutināt savas rociņas kādā sestdienas rītā, svētdienas vakarā vai vienkārši darbadienā.
:)

1 komentārs:

  1. vīlēt nagus pēc izmērcēšanas?!?! ai ai ai nagiem....

    AtbildētDzēst