pirmdiena, 2013. gada 11. februāris

Pasūtījums no AVON jeb drīzumā lasiet

Šodien saņēmu no savas konsultantes pasūtījumu. Nedaudz esmu vīlusies par produktu izmēru, bet kopumā normāli. Esmu bēdīga, jo lūpukrāsa izrādījās citādā tonī nekā katalogā.

+ AVON katalogs un speciālais katalogs

Mans pasūtījums:

Šoreiz pasūtīju vairāk ķermeņa kopšanas kosmētiku, nevis dekoratīvo.

1) Foot Works skrubis kāju pēdām un krēms kāju pēdām
Cena: Ls 1,50 (katrs)

2) Naturals Herbal matu maska un izsmidzināms līdzeklis matiem ar augu ekstraktiem
Cena: Ls 0,90 (katrs)

3) COLORTREND lūpu krāsa (tonis: Passion)
Neesmu apmierināta ar toni, jo sarkanā krāsa man nepiestāv :(
Katalogā izskatījās persiku rozā.
Cena: Ls 1,40
_______________________________
Katalogs pieejams arī šeit:
Drīzumā par šiem uzrakstīšu!

2 komentāri:

  1. Tādēļ vairāk no katalogi nesūtu lūpu krāsas. Iegrābos pāris reizes ar pārāk skaistiem toņiem katalogā, bet dzīvē fuj. Pērku lūpu krāsas tikai tad ja redzu, ko pērku! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, man tagad arī mācība būs :) pirkšu tikai veikalos

      Dzēst