svētdiena, 2013. gada 10. marts

Beauty Formulas cleansing nose pore strips / deguna poru attīrošās strēmelītes

Labrītiņ ;)
Sen jau biju domājusi, ka ir daudz dažādu līdzekļu deguna poru attīrīšanai. Tad kā tikt vaļā no melnajiem punktiņiem uz deguna? Šo jautājumu redzu bieži. No mammas uzzināju, ka agrāk ir bijušas šādas strēmelītes un par nezināju, ka tagad protams tādas joprojām ir un ir pieejamas vietējos Drogas veikalos.
Es nopirku parastās degunam, ir pieejamas divu veidu degunam- parastās un ar ogli, vēl ir pieejamas pierei un zodam. Pavisam kolekcijā ir šādi poru attīrošie līdzekļi:

                                


Man ir:

Iepakojumā ir 6 strēmelītes, katra savā iepakojumā:

Izņemot, strēmelīte izskatās šādi:

Lietošana:

1. Nomazgāt seju (vislabāk degunu mazgāt ar želeju sejas mazgāšanai)
2. Samitrināt degunu.
3. Nosusināt rokas un noņemt plastmasas maliņu.
4. Uzlikt strēmelīti uz saslapināta deguna, ar gludo pusi uz leju, piespiest, lai pārliecinātos, ka kontakts ar ādu ir ciešs.
5. Ļaut nožūt 10-15 min, lai strēmelīte sacietē.
6. Kad tā sacietējusi, noņemt no ādas un vēlams ar ūdeni nomazgāt degunu, lai noskalotu līmes paliekas.
__________________________
Tātad šeit bildes ar rezultātu nelikšu, estētisku apsvērumu dēļ. ;D Šeit viena blogere ielika rezultātus, man gluži tā nebija, jo tas iespējams tāpēc, ka man nav daudz netīrumu porās sakrājušies, bet manai mammai gan līdzīgi bija.
Kopumā esmu apmierināta ar rezultātu, bet tas nebūs uz ilgu laiku, jo netīrumi tāpat vēl sakrāsies. Cena bija apmēram 1,69 (ar atlaidi) bez atlaides - ap 2 latiem. Iesaku!
___________________________

Kāda jau ir lietojusi šīs strēmelītes? Kādas atsauksmes pēc raksta? :)

8 komentāri:

  1. Vēl neesmu šādas strēmelītes mēģinājusi. Paldies par rakstu, domāju, ka tomēr vajadzētu. :)

    AtbildētDzēst
  2. Nemaz nezināju,ka tādas ir tagad noteikti tās iegādāšos un tas ir tas,kas šobrīd man ir ļoti nepieciešams

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā,es arī par tādām nezināju, bet, ieraugot kādas meitenes blogā, uzreiz gāju pirkt :)

      Dzēst
    2. es arī nezināju, ka tādas ir...noteikti jāpamēģina, jo melnie punktiņi ir mana problēma...

      Dzēst
  3. kā Tev bija ar strēmeļu noņemšanu? atceros, kad man bija tādas pirms 2 gadiem, tad citreiz bija tik ļoti grūti noņemt nost. it kā visu darīju pareizi, ilgāk par 10-15 min neturēju utt, bet dažreiz likās, ka noplēsīšu no deguna ādu nost. ;D bet rezultāta īpaši nebija. varbūt jāpamēģina vēlreiz. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man pirmajā reizē ņemt nost bija sāpīgi, pat asaras bira, bet nākošo reizi jau bija labāk. Efekts nebija nekāds wow, laikam man nav tik lieli un izteikti tie melnie punktiņi, bet manai mammai gan samērā daudz iznāca ārā. Tikai jārēķinās ar to, ka deguns pēc tam būs sarkans. Domāju noteikti pamēģini vēlreiz, katras jau atšķirīgas tās strēmelītes :)

      Dzēst