trešdiena, 2013. gada 10. aprīlis

Maybelline Color Whisper

Kā jau pamanījāt no jaunumiem ir pienākusi ''jaunā'' (nu jau kādu mēnesi redzama blogos) Maybelline Color Whisper lūpu krāsa. 
Make up pasaulē tagad ir jauna lūpukrāsu tendence Color Whisper, kas apvieno lūpukrāsas maigo tekstūru un piesātināto krāsu ar spīduma caurspīdīgumu un mirdzumu!



Video:

Dzidri krāsas pigmenti apvienoti ar caurspīdīgu gēla bāzi. Sastāvā nav vaski un eļļas.
Pieejami 12 gaisīgi toņi, man tika 160 Rose of Attraction



Dienas gaismā:


Istabas gaismā:


manuprāt jauks, maigs un neuzkrītošs tonītis, kas lieliski izceļ lūpas, kopjot tās uz nepadarot lipīgas.
Tas, kā jau dažas blogeres teica, atgādina lūpu sviestiņus, jo klājas viegli un burtiski kūst uz lūpām, radot caurspīdīgu efektu.

Uz rokas ādas dienas gaismā:


Istabas gaismā:


Uz lūpām dienas gaismā:


Istabas gaismā:


Man ļoti patīk tonis, jo rada dabisku efektu. Labi der pavasarim/vasarai, vēl gribu pamēģināt toni 120 vai 130.
___________________________
Neaizmirstat, ka 11.,12.aprīlī Galerijā Centrs un 13.,14. Alfā būs iespēja izmēģināt jauno Color Whisper un saņemt balvas!
_______________________________________

Cena: Ls 5,69 (tagad Drogas atlaide nedaudz pāri 4 latiem)
Nopērkams: Drogās un citās tirdzniecības vietās, kur ir pieejama Maybelline kosmētika
Toņi: (Latvijā tikai 12 no šiem )

Kādi toņi ir Jūsu favorīti? Kā patīk Color Whisper? :)

8 komentāri:

  1. oii, man arī ir viens wispers - orange attitude. arī ļoti patīk!!!

    AtbildētDzēst
  2. Izskatās smuki...gribētu sev "Berry ready" :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Berry ready patiešām skaists tonis, vispār daudzi toņi labi izskatās ;)

      Dzēst
  3. Ak, man ir vairāki favorīti, es atceros secību uz stenda, bet tagad toņus nenosaukšu, neesmu vēl ieskrējusi iegādāties!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tagad jāsteidz iegādāties vēl kādus favorīt toņus, kamēr vēl ir atlaides! :)

      Dzēst
  4. Es joprojām esmu vīlusies, ka nav ''whisper'' uzrakstiņš kā ārzemju versijās:/
    veikalā apskatījos un neviens tonis īsti neiepatikās- manai gaumei vai nu pārāk fuksijīgi vai pārāk gaiši..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, pārsvarā visi toņi ir fuksijas krāsā, tikai dažādos toņos, daži ir tumšāki, bet man patīk fuksijas krāsa, tāpēc šī lūpukrāsa ir mana favorīte :)

      Dzēst