sestdiena, 2013. gada 6. aprīlis

Pārskats: Essence My Skin līdzeklis sejas mazgāšanai un krēms

Sveikas!
Šodien nolēmu beidzot uztaisīt pārskatu par Essence My Skin produktiem, ko iegādājos Andelē. Šie produkti nav pieejami Latvijā, bet gan Lietuvā, tomēr ceru, ka tie kaut kad nonāks arī līdz Latvijai!



Kopumā ir pieejami šādu sejas kopšanas līdzekļi:


Attīrošs sejas līdzeklis-krēms ar granātābola un bambusa ekstraktu. (150ml)


Attīra poras, likvidē ādas lieko taukainību un netīrumus. Dāvā ādai matētu izskatu.
Var lietot kā mazgāšanas līdzekli, masku vai krēmu. Manuprāt kā krēms neder, jo tam ir domāts īstais šīs sērijas krēms sejai, kā maska tas nedaudz kņudina ādu, kas man nepatīk, tādēļ lietoju kā mazgāšanas līdzekli. Tajā ir nedaudz ''skrubējošo'' daļiņu, kas labi attīra ādu un māli, kas ir sastāvā arī labi attīra poras. Noskalojas diezgan viegli. Smaržo ļoti labi, bet neuzkrītoši. Pēc lietošanas āda kļūst zīdaini maiga.




Sejas krēms sausai/normālai ādai ar granātābola un bambusa ekstraktu. (50ml)


Aizsargā ādu no sausuma, palīdz ilglaicīgi uzturēt ādas mitrumu. Satur UVA/UVB filtrus. Var lietot kā grima bāzi.
Man ļoti patīk šis krēms, jo tas ļoti ātri iesūcas ādā un tiešām labi mitrina un baro ādu. Smaržo lieliski, bet neuzkrītoši. Labi novērš ādas lieko spīdumu un nav taukains.



________________________________
Cena katram ap 2 latiem.
________________________________
Kopumā esmu apmierināta ar produktiem un iesaku citiem krēmu, ja nu būsiet Lietuvā. Bet tomēr man labāk patīk Essence dekoratīvā kosmētika, jo tai ir labāka kvalitāte nekā sejas kopšanas līdzekļiem.

Kāda ir mēģinājusi šos vai citus My Skin produktus? Kā patīk? Kāds ir Jūsu mīļākais Essence produkts pēdējā laikā? :)

Bye, bye!

2 komentāri:

  1. Jā, žēl, ka šo nav Latvijā
    Man ļoti patīk jaunais stay no matter what laineris, bet .. tas pēc nedēļas lietošanas šķiet galīgi sauss, skatos zandalife blogā tas pats :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es kādu laiciņu uz to laineri noskatījos, jo tas ir tiešām melns - tāds, kādu gribu, bet tagad gan noteikti nepirkšu. Man arī ir Essence laineris 2in1 ar divu šaurumu galiem, bet tas arī ātri izžuva un palika palēks...
      Cerams, ka My skin sērija arī Latvija kaut kad būs :)

      Dzēst