ceturtdiena, 2013. gada 23. maijs

Nails Of The Day! #Lilac_Shimmer

Sveikas, turpmāk arī veidošu NOTD rakstiņus, bet ar nosaukumiem, piemēram, kā šodien - #Lilac_Shimmer
(tulk. ceriņu mirdzums) Ceriņi taču nemirdz, vaine? Bet manas nagu lakas ceriņu krāsās gan mirdz!

Manikīrs iedvesmots no Cherri Ya raksta http://cherriya.blogspot.com/2013/05/cerinu-iespaidota.html

Krāsas ļoti skaistas, pavasarīgas. Nagi nav mani, bet mammas. Pašlaik apgriezu visus nagus, uz īsiem izskatās ne tik labi kā uz gariem. 




Lakas: 
• Essence tonī 131 Ballerina's Charm (burvīgs ceriņu tonis ar nelieli šimmeri)
• Butterfly Collection Ashanti, tonis nav norādīts (metālisks lillā tonis)




 


*Tumši violetā nedaudz nekārtīgi uzkrāsota pie kutikulām, ups! 
**Bildes nav tajā labākajā kvalitātē!


Kādas krāsas ir uz Taviem šodienas nadziņiem? :)

4 komentāri:

  1. O, man arī šādas vijolītes uzziedēja!

    Šodien man ir vasarai neraksturīgais Chanel Peridot.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. wow, apskatījos, tik tiešām skaists tonis Chanel!!
      Es pati nedomāju, vai vasaras tonis, vai ziemas- galvenais, ka skaisti :)

      Dzēst
  2. Ļoti patīk Essence lakas tonis! Skaisti nadziņi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, man šī ir viena no mīļākajām nagu lakām :)

      Dzēst