trešdiena, 2013. gada 8. maijs

Pārskats: e.l.f. nagu lakas

Sveikas, sen neko neesmu rakstījusi, ir jālabojas. Ārā jau burtiski vasara ... staigāju kleitās un džinsa jaciņā. Šodien nopirku 3 e.l.f. nagu lakas no blogsale un nu atrādīšu Jums skaistos tonīšus: 




1. Tonis Mint Cream
uz mana naga:

Bilde no šejienes:


Man asociējas ar:


2. Tonis Rosy Raisin

uz mana naga:

Attēls no šejienes:


Man asociējas ar:


3. Tonis Desert Haze

Uz mana naga:

Attēls no šejienes:

elf nail polish desert haze

Man asociējas ar:

______________________
Kopsavilkums: lakas klājas labi, bet ir šķidras, tāpēc vajag vismaz 3 kārtas uzklāt. Žūst ļoti ātri. Par noturību nevaru spriest, jo tikko uzkrāsoju, bet kādu dienu ielikšu šeit rezultātus.

P.S. Šodien nopirku jaunas saulesbrilles un sprādzītes:



Kura Jums laka iepatikās? Kāds ir Jūsu pavasara mīļākais tonis un nagu laka? :)

14 comments:

  1. Atbildes
    1. man arī ļoti patīk, pēdējā laikā mīļākais tonis no visām manām nagu lakām :)

      Dzēst
  2. Burvīgi toņi, īpaši mint! ^.^
    Pavasarī patīk visi pasteļtoņi un neoni. Iecienīto laku laikam būs par daudz. :D
    P.S. Skaistas sprādzītes! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī pasteļtoņi visvairāk šobrīd patīk.
      Paldies :)

      Dzēst
  3. Atbildes
    1. he, pati sevi arī sakārdināju,uzreiz vīnogas sagribējās :D

      Dzēst
  4. Kur iegādājies foršās saulesbrilles? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Rīga Plaza veikalā Colloseum :) Dominā šis veikals arī ir, bet tur šīs saulenes neredzēju..

      Dzēst
  5. No šiem man arī mint cream vislabāk patīk! :)

    Man vasarā pārsvarā pasteļi ir iecienītākie. Bet tāda sajūta, ka šogad no neona nespēšu izvarīties. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, man arī tie pasteļtoņi pie sirds iet, bet vasarā noteikti tie neonīgie arī būs topā :)

      Dzēst
  6. prieks, ka nagu lakas nonākušas gādīgās rokās :)

    AtbildētDzēst