otrdiena, 2013. gada 21. maijs

Pārskats: Neutrogena Visibly Clear sejas kopšanas līdzekļi

Sveikas, 
šajā rītā vēlos pastāstīt par savu atklājumu - Neutrogena Visibly Clear. Šī sērija ir kā radīta man, jo lieliski kopj, mitrina un attīra sejas ādu. Pastāstīšu par sejas losjonu un līdzekli sejas tīrīšanai ikdienā/masku.



Līdzeklis sejas tīrīšanai ikdienā/ maska 2in1


To var lietot gan ikdienas sejas mazgāšanai, gan kā masku 2 reizes nedēļā. Vienkārši esmu sajūsmā, tas perfekti attīra ādu un nesausina, bet tieši otrādi- mitrina. Nedaudz samazinās melnie punktiņi un dienas gaitā āda tik ātri netaukojas. Ļoti viegli uzklājams un noskalojams. Smarža fantastiska- kā viegla, salda konfekte, bet pavisam neuzkrītoša.




Lietojot kā ikdienas sejas mazgāšanas līdzekli: uzklāj uz mitras ādas, ar pirkstiem iemasē ādā, pievēršot uzmanību problēmzonām, noskalo.
Lietojot kā masku: 2-3 reizes nedēļā uzklāt uz sausas sejas ādas, izlīdzina un atstāj uz 5 min un noskalo ar remdenu ūdeni.

Cena: ap Ls 4,50
Nopērkams: aptiekās, Drogas utt
Tilpums: 150 ml

Sejas losjons


Šis man arī ļoti iepatikās, jo tas attīra ādu papildus un dezinficē. Sastāvā ir spirts, kas acīmredzami sausinās ādu, bet NĒ! Tas nesausina ādu, bet regulē tauku izdalīšanos un dezinficē poras. Tiešām melno punktiņu daudzums samazinājies un seja jūtas svaiga. Pēc tā lietošanas ir tāda svaiga tīrības sajūta. 

Cena: ap Ls 4,50
Nopērkams: aptiekās, Drogas utt
Tilpums: 200 ml
_______________________________________
Rezumējot, tiešām labi līdzekļi sejas kopšanai, tiešām patīkami pārsteidza. Šobrīd Drogās Lielajā ķērienā nopērkami ar atlaidi. Izlietojot šos, noteikti pirkšu atkārtoti!


Kā Tev patīk Neutrogena produkti? Kāds it Tavs sejas tīrīšanas must have? :)

6 komentāri:

  1. Neesmu lietojusi pati šos sejas kopšanas līdzekļus, bet ir dzirdētas daudz labas atsauksmes. :)
    Pati gribu pamēģināt ikdienas mazgāšanai paredzēto želeju ar pumpīti. :) Tikai vispirms ir jāizlieto krājumi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. he, man arī diezgan daudz krājumu, bet šo man ieteica dermatoloģe un esmu sajūsmā :)

      Dzēst
  2. Izklausās labi!
    Kādreiz ļoti patika Neutrogena kosmētikas noņēmējs. Tagad lietoju Bioderma produktus un esmu sajūsmā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man arī bioderma ļoti patīk, pirms kāda laika lietoju tikai bioderma, bet tagad sanāk no dažādiem ražotājiem vienlaicīgi produktus lietot :)

      Dzēst
  3. var būt kaut kas mainījās, bet kas es lietoju to wash/mask, tā smaržoja pēc ziepēm :D bet attīra ādu labi un sastāvā ir salicīlskābe, kas arī ļoti labi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. varētu būt, bet man smaržo pēc saldām konfektēm :D līdzīgi kā Dzintara be trendy maska, bet tikai maigāka. :)

      Dzēst