pirmdiena, 2013. gada 3. jūnijs

Jaunatklājums - Panthenol forte!

Sveikas daiļavas!
Šajā karstajā un saulainajā dienā nolēmu izveidot rakstu par lielisku krēmu - Pantenolu Forte (Panthenol)


Tas ir krēms ar augstu D-pantenola saturu, A,E un F vitamīnu kompleksu alantoīnu. Paredzēts sakairinātas vai nogurušas ādas kopšanai, kā arī ikdienas sejas kopšanai. Palīdz pret visu veidu, īpaši saules apdegumiem, ādas sausumu - aizsargā un kopj ādu ik dienu!

_______________________________
Kas ir D-pantenols???

Pantenols ir īpaša, bioloģiski aktīva viela, kas ar dažādiem nosaukumiem (visplašāk ir pazīstama ar nosaukumu D-pantenols) ir zināma jau ilgi. Bet tagad tā ir iekļauta Altermed Panthenol produktu līnijā ar vienu mērķi - risināt lielākās ādas problēmas.

D-pantenols organisma šūnās pārvēršas pantotēnskābē, kam ir būtiska loma ādas reģenerācijā. Līdz ar to uzziežot D-pantenolu saturošos krēmus, sausuma, saules, aukstuma un citu kairinājumu bojātā āda atjaunosies ātrāk. Tas arī uztur ādas mitruma līmeni un mīkstina to. 

Apvienojumā ar A, E un F vitamīnu Altermed Panthenol preperātos tiek iegūts viss nepieciešamais ādas veselības uzlabošanai.
_______________________________

Altermed Panthenol sērijā ir neskaitāmi krēmi, losjoni, balzami u.c. produkti ķermenim. Man ir Panthenol Forte krēms, ko lietoju ikdienā.

Man to ieteica mana dermatoloģe, jo es lietoju pretpumpu krēmu Skinoren, kas ļoti sausina ādu, bet šis patnenols ir nepieciešams, lai uzturētu ādas mitruma līmeni un uzlabotu ādas izskatu ikdienā. Lietoju sejai.

Ir gadījies lietot arī uz apdedzināta pirksta- pārgāja pēc 1 dienas! Pēc sauļošanos arī labi uztur ādas veselību.

Tas der lietošanai arī ziemā, jo aukstuma periodā pastiprināti aizsargā ādu.

Un esmu novērojusi arī labu šī krēma īpašību - uz tā BB krēms turas lieliski visu dienu!!!
Parasti, atnākot mājās, man lielākā daļa BB krēma jau nogājusi, bet ar Panthenol krēmu viss vēl ir vietā!

Krēmam ir ļoti viegla gēlveida konsistence, kas ir perfekta vasarai. Krēms tā teikt izkūst uz ādas un ļoti ātri iesūcas, neatstājot lipīgu sajūtu, tāpēc kosmētiku var uzklāt uzreiz pēc krēma nožūšanas. 




Rezumējot, tiešām lielisks sejas krēms ikdienas kopšanai, turklāt vēl der kā grima bāze :D
Noteikti izlietošu šo un pirkšu vēl vienu, jo tas ir tiešām atradums. 
_____________________________
Cena: ap 3 latiem (A aptiekā Ls 2,93)
Nopērkams: aptiekās, bez receptes.
Tilpums: 30 ml

Jauku dienu!

10 comments:

  1. lietoju jau ļoti sen, patīk. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man arī ļoti patīk, žēl, ka pirms tam nezināju par tādu krēmu :)

      Dzēst
  2. Būs jāizmēģina! :) It īpaši vasarā, kad āda paliek sausāka no visām peldēm jūrā un saules

    AtbildētDzēst
  3. es uz šo līniju vienmēr noskatos bet kaut kā nenopērkas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. iesaku, vismaz šo krēmu, pārējos produktus no šīs līnijas gan lietojusi neesmu :)

      Dzēst
    2. man kolēģei roku krēms, esot labs!

      Dzēst
    3. varētu pamēģināt, jo esmu laba roku krēma meklējumos, bet tas jau uz rudens pusi, tagad nav nepieciešamība vasarā. :)

      Dzēst
  4. Es arī visu laiku biju meklejumos,pēc laba roku krēma,šodien nopirku šo kremu un viņš attaisnoja visas manas ceribas,tiešam roku ada paluka maiga,un bērnam bija sausa ada ap deguntinu,uzsmereju un tagad jau vakara redzu rezultatu,IESAKU VISIEM.

    AtbildētDzēst
  5. šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst