ceturtdiena, 2013. gada 20. jūnijs

Laimēju!!

Sveikas!!
Nedēļu atpakaļ man piezvanīja no Avon kompānijas un paziņoja, ka esmu laimējusi Avon Naturals produktu komplektu. Piedalījos Avon Facebook konkursā un pat nedomāju, ka laimēšu. Šoden aizbraucu pakaļ balviņai. Prieks un laime, jo laimēju kaut ko ļoti reti vai gandrīz nekad :D





Komplektā šādi produkti:
  • Dušas želeja;
  • ķermeņa losjons;
  • ķermeņa atsvaidzinātājs
un tas viss ar vijolītes un līčijas aromātu..mmm, tiešām ļoti laba smarža!

Tātad man priekš Jums ir pāris jautājumi:
Vai esat laimējušas kaut ko loterijās vai konkursos un vai bieži tā notiek?  Kāda ir labākā balva/laimests, ko esat laimējušas? :)


P.S. Bubio blogā lielisks konkurss, vairāk šajā video: http://www.youtube.com/watch?v=JKU54jMsRT8 !!!

24 komentāri:

  1. Apsveicu ar uzvaru!

    Es vienreiz laimēju tušu un mobīlo telefonu :))

    AtbildētDzēst
  2. Es esmu laimējusi Fa konkursiņā produktu komplektu un paveicies 2 giveaway- Tavā giveaway , un otrajā laimēju 2 Bourjois lūpu krāsas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tīri veiksmīgi Tev konkursiņos iet, man gan nekad neveicas pārsvarā, kaut gan cenšos piedalīties visur, kur vien iespējams. :D

      Dzēst
  3. Bērnībā laimēju milzīgu uzlīmju komplektu :D To laikam visu mūžu atcerēšos.
    Taču nesenā pagātnē ir paveicies laimēt dažos giveaway, no kuriem viens - skaistuma dienasgrāmatas give away pamudināja mani sākt rakstīt blogu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, atceros, bērnībā baigi visu griezu ārā no žurnāliem, pildīju utt, bet neko nelaimēju..
      Interesanti, mani atkal viens cits blogs pamudināja veidot savu blogu :)

      Dzēst
  4. Es gan nevienā giveaway neesmu vinnējusi, kaut gan piedalos jau gadiem, savulaik, kad rakstīju rokdarbu blogu. :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī tieši Giveawayā nevienā pagaidām neko neesmu vinnējusi, ceru, ka mums arī kādreiz veiksme uzspīdēs :D

      Dzēst
  5. šad tad man veicās konkursos - pats lielākais (izmēru ziņā), ko esmu laimējusi bērnībā, ir liels, liels mīkstais lācis :D

    šodien aizbraucu pakaļ vēl vienai laimētai lietai, ko ieguvu par viena stāstiņa uzrakstīšanu - šampja pudelei un glāzēm :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. baigi labais laimests! Neesmu aizdomājusies par ēdamajām un dzeramajām balvām...:)

      Dzēst
  6. Es laikam visu dzīvi atcerēšos kā laimēju Andra Ērgļa albumu un uzreiz atdevu omei;D

    bijušas arī biļetes uz nometni, 2 lūpu krāsa kā Patrīcijai un no tā paša giveaway, bet visforšākā lkm bija Dior lūpu krāsa un vēl pāris lietas.

    par neveiksmīgu roku sevi uzskatītu nevaru:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, salīdzinot ar mani, Tev veicas ne pa jokam :D
      ooo, Dior, manuprāt, katra vēlētos laimēt :)

      Dzēst
  7. Esmu laimējusi Ingas bloga giveaway, par balvu ļoti priecājos, vispār es vienmēr priecājos par kosmētiku! :D
    Tev arī dikti forša balva trāpījusies, tieši vasarai. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es arī vienmēr priecājos :D
      jā, balviņa vasarīga, tikai man to dušas želeju un ķermeņa losjonu kādam gadam pietiks :D ķermeņa atsvaidzinātājs gan tieši beidzies :)

      Dzēst
  8. Nezinu kāpēc nepievienojās iepriekšējais komentārs: neesmu veiksminiece - sen sms čatā vinnēju picu, tad tviterī ielūgumu un Velvet Mimosas rudens giveaway. :)

    Šis losjons man arī ir, patīk - drīz taps atsauksme par šo un vēl diviem losjoniem.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Viss ok, pievienojās! Diezgan raženi laimesti :)
      Man patīk, ka losjons tāds šķidrs un ātri iesūcas ādā :)

      Dzēst
  9. Es mērķtiecīgi nepiedalos konkursos, līdz ar to arī laimējusi nekad neko neesmu. Bet ir cilvēki, kas tiešām aktīvi iesaistās katrā konkursā un laimē arī bieži - prieks par viņiem! :)

    Man kaimiņš mašīnu vinnēja! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ou, mašīnu...tā gan nereāla veiksme! :)
      es agrāk arī nekur nepiedalījos, jo neticēju, bet tagad piedalos visur, kur vien iespējams :D

      Dzēst
  10. Pagājušā Avon konkursā vinnēju Naturals tonikus + krēmu, 1 givaway un twitterī biļetes utt.

    Esmu pamanījusi, ka Maybelline facebookā ļoti bieži krāpjās uzrādot viltotus uzvarētājus.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti :) Avon konkursos ir labi tas, ka parasti ir daudz uzvarētāju un ir liela iespēja kaut ko vinnēt.
      Kā Tu to zini, ka Maybelline krāpjas? Īstenībā tā varētu būt....

      Dzēst
    2. hehe, iestalkoju uzvarētāju vārdus. Un bieži attopos ļoti mistiskos profilos.

      Dzēst
    3. nu skaidrs, izklausās ticami...žēl,ka viņi tā dara, balvu parasti nemaz nav tik daudz+tā kosmētika nav arī no tām dārgajām. :(

      Dzēst
  11. Nezinu, kāpēc man tā neveicas, bet tik tiešām, nekad neesmu neko vinnējusi, lai gan piedalos dažados konkursos.:) Citiem veicas daudz vairāk, un pat prieks par viņiem.:)))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, dažiem ļoti veicas, dažiem galīgi ne, esmu starp tiem, kam neveicas, jo šī ir mana pirmā uzvara konkursā/loterijā :D

      Dzēst