pirmdiena, 2013. gada 17. jūnijs

Patīkams pārsteigums pasta kastītē...

Sveikas!!
Šodien saņēmu savus samērā sen pasūtītos Garnier Nordic Moisture Match krēma paraudziņus. Katrā iepakojumā 3 paraudziņi ar krēmiem dažādiem ādas tipiem. Man der krēms kombinētai/taukainai ādai- tāds kā suflē- veikalā jau izmēģināju no testera- ļoti labi matē ādu. Trīs iepakojumi, jo pasūtīju dažādiem cilvēkiem no ģimenes.





Kura vēl saņēma savus paraudziņus? :)

23 komentāri:

  1. Savējo arī gaidu. Ja nesagaidīšu tuvākajā laikā, nopirkšu bondzeli, jāpamēģina, kā man der.

    AtbildētDzēst
  2. Es ar gaidu savējos! Katru rītu atveru pastkastīti! :)

    AtbildētDzēst
  3. :o jau?!
    jāsāk gaidīt man arī. ;D

    AtbildētDzēst
  4. tikko dabūju. esot bijis maisiņā uzkarināts uz ārdurvju roktura :D pamēģināju to, kas normalai adai - smarža forša un sajūta ari ok. rīt testēšu taukainai :)

    AtbildētDzēst
  5. man parasti viss nedaudz kavējas, jo mana pasta nodaļa haltūrē, bet ceru,ka arī saņemšu, nevaru sagaidīt :)

    AtbildētDzēst
  6. Man tādu iedeva Drogās.

    AtbildētDzēst
  7. Man tiešām patika taukainās ādas paraudziņš. Mana āda nekādi līdz šim nepieņēma garnier krēmus. Es nezinu, varbūt sastāva īpatnību dēļ.
    Bet šitas vienkārši pamatīgi pārsteidza.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mani arī, es pirms tam vispār sejas krēmus reti kad atradu sev piemērotus, bet šis lieliski der :)

      Dzēst
  8. neesmu vēl saņēmusi :( visas saņem pa 3 paraudziņiem?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nē, bet ja ir pasūtīts uz vairākiem vārdiem, tad saņem vairāk,es pasūtīju uz 3 cilvēkiem :)

      Dzēst
    2. šodien saņēmu,wipii! :) jau notestēju un saku,ka pirkšu lielo iepakojumu tam zaļajam krēmam :D

      Dzēst
    3. hi, man arī tas zaļais dikti patīk, arī domāju nopirkt, turklāt Drogas šobrīd pa Ls 2,59 var nopirkt, bet parasti par 3,99 :)))

      Dzēst
    4. opaa! tad es rīt noteikti nopirkšu :)

      Dzēst