sestdiena, 2013. gada 8. jūnijs

Vakardienas pirkumi

Labrīt,
vakar nedaudz iepirkos, pārsvarā Drogās un Siberikā. Siberikā atlaides daudzām labām precēm.
Es nopirku:

1. Organic Shop mango-cukura skrubis ķermenim(ahh tik dievīgs...vakar jau izmēģināju)-Siberika;
2. Le Flirt roku krēms-Siberika;
3. Le Flirt kāju krēms-Siberika;
4. Floresan serums pret matu izkrišanu.-Siberika;
5. Dove Summer Glow tonējošais ķermeņa losjons-pēc daudzām labām atsauksmēm nopirku- Maxima;
6. Rexona Sexy dezodorants/antipresperants- mans mīļākais šobrīd;-Drogas;
7. Fito stiprinošs matu balzams-Siberika;
8. Deomer forA kāju atsvaidzinātājs ar antibakteriālu un aizsargājošu iedarbību- must have pludmales sezonā-Drogas;
9. Osobaja serija aveņu gēls-skrubis sejai- ļoti svaigs un patīkams-Siberika.

Ko atrādīt pirmo un ko vispār atrādīt? 
(izņemot protams dezodorantu :D)

6 komentāri:

  1. Atbildes
    1. nu dažiem...es redzēju tikai šim skrubim atlaidi, bija arī citiem laikam..:)

      Dzēst
  2. Pievienošos par kāju dezīti, šis ir viens no labākiem. Lietoju cauru gadu, jo apmeklēju baseinu. Man patīk!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī vienreiz jau iepūtu, patīkama sajūta ^^
      Ļoti labs produkts,manuprāt, jo vasarā visādas problēmas pēdām var dabūt publiskās peldvietās u.c.

      Dzēst
  3. Gaidīšu Tavu atsauksmīti par Dove Summer Glow. :)

    AtbildētDzēst