pirmdiena, 2013. gada 29. jūlijs

Mēneša favorīti - Jūlijs

Sveikas! Nu jūlijs gandrīz galā un es atrādīšu savus šī mēneša favorītus.



1) Catrice Hollywood's Fabulous 40ties Velvet lūpu krāsa tonī C03 Marlene's Favourite- atsauksme šeit! Skaists tonis un patīkams klajums, bet nedaudz sausina lūpas.
2) FControl nakts gels pret pumpām - lietoju, lai izlīdzinātu ādas toni un padarītu ādu smukāku, savas funkcijas pilda lieliski. 
3) Essence lūpu krāsa tonī 58 Dazzling Beige - skaists ikdienas nude tonis ar rozīgu šimmeri, smaržo pēc Marshmalloviem un mitrina lūpas. Diemžēl vairs nav pārdošanā :(
4) Avon Naturals vijolītes un līčijas  ķermeņa losjons - smaržīgs, viegls, momentāli iesūcas ādā. Viss, kas vasarai vajadzīgs.
5) Bioderma Sebium micelārais ūdens - komentāri laikam lieki.

Kādi Jums šī mēneša favorīti? Ir kādas sakritības ar manējiem? 

10 comments:

  1. Diemžēl man nav neviens sakritība ar Tevi, tomēr izklausās diezgan interesanti produkti! :)

    AtbildētDzēst
  2. Mana favorīte, ko vienkārši dievinu
    http://images.drorganic.co.uk/products/large/140.jpg

    AtbildētDzēst
  3. Man Avon losjons arī jūlija favorītos. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man no Avon maz kas patīk, bet tie losjoni tiešām labi :)

      Dzēst
    2. Man gan no Avon patīk diezgan daudz. Pasūtu kādus 3 gadus, esmu vīlusies tikai dažos produktos.

      Dzēst
  4. man sakrīt, protams, bioderma.
    bet kur var nopirkt to fcontrol nakts gelu? :)

    AtbildētDzēst