sestdiena, 2013. gada 24. augusts

Pārskats: Orly kutikulas noņemējs

Sveikas! Nesen atklāju sev Oniks Beta veikalu un, protams, nevarēju neiegādāties slaveno kutikulu noņemēju, jo pa blogiem un youtube jau sen klejo labas atsauksmes par šo produktu.



Ražotājs:




Neko daudz nevaru piebilst, savas funkcijas pilda un teikšu, ka diezgan labi. 
Sastāvā ir sārms, kas arī mīkstina kutikulu un ļauj to viegli noņemt ar apelsīna kociņa palīdzību. 
Pirmajā reizē viss nebūs tik viegli, bet vēlāk kutikulas pašas paliks plānākas un vieglāk atbīdāmas.
Pēc lietošanas rūpīgi jānomazgā rokas un nagi!
Apjoms ir 9 ml, kas, manuprāt, ir pietiekoši, ja lieto 1 reizi nedēļā. Tātad pietiks ilgam laikam un lielo iepakojumu nemaz nav jēga pirkt.



Līdzeklis ir gela konsistences ar ērtu otiņu uzklāšanai.

Cena: ap 3 latiem
Nopērkams: Oniks Beta veikalos (Origo, Riga Plaza u.c.)
OniksBeta.lv
_____________________________________________
Vēl manā wishlist'ā no Orly ir Nailtrition nagu stiprinātājs un Top2Bottom bāze/virskārta!

P.S. Vakar biju uz Lush hennas ballīti un tiku pie tauriņa hennas tetovējuma uz kājas! Jūs bijāt?


Esat mēģinājušas šo kutikulu noņemēju? Kas ir Jūsu wishlist'ā no Orly?

6 komentāri:

  1. Gribēju aizbraukt uz Lush,bet nesanāca ar laikiem,kā gribētos.Kā gāja?Daudz palaidu garām? :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Gāja diezgan labi, bet neko garām palaidusi neesi :) Bija nedaudz cilvēku, galdiņš ar našķiem un dzērieniem, uztaisījām ar draudzeni pa vienam tetovējumam un gājām prom :)

      Dzēst
  2. šie ienadžu noņēmēji man jau liekas, ir kaut kas fenomenāls, jo tadnevajag izmantot tie briesmīgo griezēju un traumēt nagu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tieši tā, agrāk griezu kutikulas nost vai stipri atbīdīju un bija vēl trakāk :)

      Dzēst
  3. Man nepatīk kutikulu noņēmēji ar sārmu, jo neizbēgami tie "saēd" arī nagu un es nevaru to atļauties, jo tā jau tie nagi trausli. Mans pats pats mīļākais joprojām ir ForA. Bet no Orly, protams, man patīk nagu lakas, īpaši miniatūros iepakojumos un Bonderis ir viena laba lieta!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas tiesa, bet man nagu it kā nesaēd, tikai kutikulas palikušas ļoti sausas, bet to atrisina eļļas.
      Par Bonderi jau lasīju, izskatās labs, bet es tomēr laikam pirkšu Top2Bottom bāzi :)

      Dzēst