svētdiena, 2013. gada 20. oktobris

Jaunums: L'Oreal Volume Million Lashes Noir Excess skropstu tuša

Sveikas! L'Oreal nepārstāj pārsteigt ar jaunumiem, tāpēc šodien par jauno Volume Million Lashes Noir Excess skropstu tušu!




Ražotājs:
Skatieni ir dažādi..Ir izbrīna skatiens, ir jautājuma skatiens, ir vērošanas skatiens un ir miljonu vērts skatiens! Oktobra beigās L'Oreal Paris nāk klājā ar skropstu tušu, kura ļaus Jūsu skatienam sasniegt maksimālu melnu efektu īpaši dramatiskam un apjomīgam efektam.

Revolucionārie NEO BLACK pigmenti, pieķeroties pie skropstām, nodrošina pārsteidzošu efektu, reizē satriecoši apjomīgas, perfekti atdalītas, ULTRA melnas skropstas!

Liekās skropstu tušas noņemējs noņem nost lieku tušu. Tas nodrošina, ka uz birstītes ir optimāls daudzums skropstu tušas, lai iegūtu maksimālu apjomu, bez skropstu salipšanas.

Manas domas:
Tiešām melni melna skropstu tuša, kas sniedz labu apjomu un atdala skropstas reizē. Lasītas un dzirdētas daudz labas atsauksmes par parasto Volume Million Lashes tušas versiju un domāju, ka šī nav sliktāka, pat labāka, jo tā tiešām ir piesātināti melna un pagarina skropstas. Turas visu dienu un nesmērē nedz apakšējos, nedz augšējos plakstiņus. 
Birstīte ir no silikona ar gariem, dažāda izmēra sariņiem:





Cena: Ls 11,29
Pieejama: 21.10.- 24.11. tikai veikalos Drogas


Kā Jums patīk Volume Million Lashes skropstu tušas?

7 komentāri:

  1. Nez kāpēc man liekas, ka visas šīs Loreal million lashes tušas ir vienādas, neatkarīgi no tā, kas uz iepakojuma rakstīts! :))
    Diemžēl Loreal tušas man nepatīk, tās, kuras ir mēģinātas vienmēr birst un jau pēc stundām 3 esmu panda! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tieši rodas vienmēr šī pati sajūta. Cik viņām jau ir veidu un cik skatos birstīte ir vienāda. Ja jau birstīte ir identiski vienāda, tad jau efektu ar;i dod tādu. Vienīgais, ko viņi var uzlabot ir formula, bet es cik zinu viena jau tuša (melnā iepakojumā) ir ar piesātinātajiem melnajiem pigmentiem. :)

      Tā jau skropstiņas smukas, bet L`Oreal tušās noteikti nav mans brends.

      Dzēst
    2. man gan nekas nebirst, vismaz ar šo tušu, varu rekomendēt no L'Oreal False lash Wings-tā ir mana mīļākā, nesmērējas, nebirst un ļoti pagarina skropstas :)

      Dzēst
  2. Hmm tā saķepina diezgan traki, manuprāt...
    un jā tie "revolucionārie" pigmenti utt ir tikai mārketinga triks. tāpat kā sejas krēmus Loreal kā inovācijas visulaiku pasniedz, bet tad tu izlasi sastāvu un saproti, ka tas pats vien silikons ir ar pilīti kaut kā klāt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. sākumā nedaudz saķepināja,lietoju jau kādu laiku šo tušu un vairāk nesaķepina, tieši otrādi, labi atdala un kuplina :)

      Dzēst
  3. Man ļoti patīk parastā versija. Šo neesmu mēginājusi, bet ūdensnoturīgā bija draņķīga. Tā ka nepiekrītu, ka tās visas ir vienādas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. neesmu citas lietojusi, bet piekrītu, ka visas nevar būt vienādas :)

      Dzēst