pirmdiena, 2014. gada 2. jūnijs

Jaunums: Dove Invisible Dry 100 Colors dezodorants (improved formulation)

Sveikas! 
Nesen man tika dota iespēja pamēģināt jauno formulu jau iemīļotajam Dove Invisible Dry 100 Colors dezodorantam, kas mani iepriecināja vēl vairāk, jo neatstāj traipus uz nevienas krāsas drēbēm, kā arī kopj un pasargā ādu no svīšanas!

„Dove piedāvā dezodorantu līniju ar nosaukumu “Invisible Dry 100 Colours”, kas neatstāj baltus un redzamus traipus, kā arī nerada apģērba krāsas izmaiņas. Ar šo dezodorantu vēlamies iedrošināt nēsāt krāsainu apģērbu un justies labi, neuztraucoties par dezodorantu radītajiem traipiem uz krāsainā apģērba"*

*informācija no šejienes!

Par šo dezodorantu neko daudz teikt nevaru, jo tas ir lielisks. Gan tā smarža, gan lietošana, gan iedarbība mani ļoti apmierina. Pēdējā laikā man bija grūti atrast sev piemērotu dezodorantu, bet jūtu, ka šis būs mans vasaras must-have!

Smarža ir ļoti svaiga, nedaudz saldena, bet patīkama. Dezodorants neatstāj baltus plankumus uz padusēm, tāpēc arī drēbes nenosmērē. Patīk tas, ka tas nekairina ādu.

Cena: ap 3 eiro
Nopērkams: Drogas, Rimi, Maxima utt.

*produktus testēšanai piedāvāja Dove pārstāvji Latvijā. Viedoklis par produktiem ir manas personīgās domas.


Kādu dezodorantu šobrīd lietojat?

2 komentāri:

  1. Garnier Ultra dry rullīti, taču jāatzIst, ka atstāj baltus traipus uz melna apģērba. Vai šis dove ir antiperspirants vai vairāk smaržai nevis svīšanas apturēšanai?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šis ir antipresperants, no svīšanas diezgan labi aizsargā un dod patīkamu smaržu, bet jāsaka, ka diezgan noturīgu.
      Man agrāk ļoti patika Garnier Ultra Dry, būs kaut kad atkal jāiegādājas. :)

      Dzēst