svētdiena, 2015. gada 16. augusts

Dezodoranti - Rexona, Oriflame, Dove - kādu izvēlēties?

Sveikas!
Dezodoranti ir teju katra cilvēka neatņemama ikdienas sastāvdaļa, kas ir ļoti nozīmīga, jo tieši dezodoranti neļauj mums pārlieku daudz svīst un pasargā no nevēlamā aromāta. Jau kopš agriem pusaudžu gadiem man bija ļoti svarīgi izvēlēties pietiekami labas aizsardzības dezodorantu/anti-perspirantu, jo daudzos dezodorantos biju vīlusies vai arī tie priekš manis izrādījās nepietiekami efektīvi. Bet tagad gan pāris gadu laikā esmu atradusi savus neaizstājamos favorītus. Šodien par 4 dezodorantiem, kas katrs noder savā dzīves situācijā, bet visi darbu veic diezgan labi.

 Izveidoju Top 4 no šī brīža lietotajiem dezodorantiem, no visvieglākās līdz visspēcīgākajai iedarbībai.


4.vieta
Oriflame WTA Anti-perspirants 24H dezodorants - rullīša dezodorants, smaržo pēc piparmērtām un izžūst diezgan ātri, pasargā apmēram 8-10 h, lietoju pirms sportiskām aktivitātēm, lai pēc tam to var viegli nomazgātu nost, nelietoju visai dienai, jo man tomēr ir par vāju, īpaši ziemas periodā. Derēs tiem, kas svīst salīdzinoši maz, neuztraucas ikdienā tik ļoti par nepatīkamo aromātu un vēlas kaut ko vieglu un uz ādas nejūtamu.

3.vieta
Dove Powder Soft dezodorants anti-perspirants - ļoti izteikti smaržo pēc bēbju pūdera, var nedaudz traucēt citiem aromātiem kā smaržas, tualetes ūdens utml, bet man aromāts patīk un lietoju gandrīz katru dienu vasarā pamīšus ar citiem. Labi iztur visu dienu un padara padušu ādu maigu un rada komforta sajūtu pēc skūšanās/vaksācijas. Patiks tiem, kas svīst vidēji daudz un kam ir jutīga padušu āda.

2.vieta 
Rexona Shower Clean 48 H Active dezodorants/anti-perspirants - smaržo lieliski, svaigi un patīkami, dievinu lietot pēc rīta dušām, kad negribas neko smagu, nav jāgaida, kamēr nožūs, tomēr nepatīk, ka pūšamie dezodoranti nonāk ne tikai uz padusēm bet arī nedaudz matos un uz sejas, kaut gan agrāk lietoju tikai pūšamos, tagad esmu rullīšveida dezodorantu piekritēja. Pasargā ļoti labi pat vairāk kā 12 h, tāpēc ir viens no maniem visu laiku favorītiem. Patiks svaiguma un tīrības sajūta, tiem, kas vidēji daudz svīst un mīl sausuma sajūtu padusēs.

1.vieta
Rexona Maximum Protection krēmveida dezodorants/anti-perspirants - īpaši augstas aizsardzības dezodorants ar TRIsolid formulu, kas strādā pat pēc rīta dušas, šo iesaka uzklāt vakarā un no rīta pēc dušas tas sāks strādāt pilnā apjomā, pasargās pat ļoti svīstošus cilvēkus, tāpēc šis ir mans pats mīļākais un uzticamākais dezodorants, pērku jau kādu 3. reizi un esmu pilnībā apmierināta. Tas tiešām iztur vairāk par 24 h, ir pārbaudīts (:D) un tiešām strādā arī pēc dušas, jo neilgu laiku pēc uzklāšanas to vienkārši nav iespējams nomazgāt, tāpēc šis man ir jau kā līmenis augšup virs citiem dezodorantiem. Tomēr nelietoju to katru dienu, jo dažreiz mēdz būt par smagu vai vienkārši nav nepieciešama tik ilga aizsardzība. Kā jau var noprast, derēs tiem, kas svīst vidēji līdz ļoti daudz, cīnās ar nepatīkamo aromātu un meklē kaut ko tiešām iedarbīgu.

Kopumā varu teikt, ka Rexona dezodoranti ir mani mīļākie un pārbaudīti jau vairāku gadu garumā, bet arī Dove un Oriflame padara darbu diezgan labi. Esmu mēģinājusi arī kristālu dezodorantus, ar tiem neesmu sadraudzējusies, būtu vēl jāpamēģina bio/eko dezodoranti.

Kāds ir Jūsu mīļākais dezodorants? :)

1 komentārs:

  1. Man ļoti patīk Nivea Invisible, kā arī Garnier Protection 5 ar ?kokvilnas? smaržu, tā tik ļoti, ļoti iepatikusies, citreiz sajūtu smaržu un nesaprotu, kas tik labi smaržo. Man svarīgi, lai neatstāj traipus uz apģērba.

    AtbildētDzēst