svētdiena, 2015. gada 6. septembris

Douglas dekoratīvā kosmētika acīm un lūpām

Sveiciens!
Pirms kāda laika rakstīju par Douglas kosmētiku sejai, tagad par pārējo, ko izmēģināju - kosmētiku acīm un lūpām. Vispār Douglas produktiem ir ļoti vienkārši, bet simpātiski iepakojumi, laba kvalitāte un pieņemama cena kā arī diezgan plaša toņu izvēle.



Pavisam izmēģināju 3 produktus acīm un 1 lūpu krāsu.


The Kajal melnais aci zīmulis tonī Ultra Wonderblack - Mīksts, viegli klājas un ir ļoti pigmentēts, izskatās kā parasts acu laineris, kā arī to var pludināt, veidojot smokey eyes. Man patīk lietot vienkārši kā kontūrlīniju,, jo noturība patie''sam ir laba, galvenais jāļauj zīmulim nožūt un ''nosēsties''. Vienīgais mīnuss - plāna līnija sanāk tikai tad, kamēr zīmulim ir ass gals, vēlāk tas būs pārāk resns un nevarēs īsti neko zīmēt, tikai pludināt vai iekrāsot iekšējo skropstu līniju.

Vērtējums: 9/10


Boom Eyes skropstu tuša - ļoti interesanta bristīte, kas īstenībā ir arī ļoti parocīga. Sākumā ar visu birstīti uzklāju tušu uz visām skropstām, tad tās izķemmēju un atliecu ar apaļo galu. Dienai beigās āk nedaudz smērēt plakstiņus, bet stabili iztur visu dienu. Tušai ir patīkama krēmveida formula, kas rada dabisku ikdienas efektu.

Vērtējums: 8/10



Acu ēnu bāze - mana mīlule jau kopš pirmās lietošanas reizes, ēnas turas visas dienas garumā, nesaiet nevienā rieviņā, kā arī bāze labi izceļ ēnu pigmentu. Bāze ir krēmveida, izskatās kā pūderis, bet klājas kā pūderkrēms.Lietoju to pat tad, kad nelietoju ēnas, jo labi izlīdzina plakstiņu ādas toni un paslēpj nelielas nepilnības.

Vērtējums: 10/10


Matētā lūpu krāsa tonī Joli Rose ir maiga, ar matētu satīna finišu un neizceļ sausumiņus uz lūpām, kā arī pati nesausina. Tonis labs ikdienai, dod ''manas lūpas, tikai labākas'' efektu un turas kādas 3-4 h stabili, ja neēd. Vienīgais pēc kāda laika nedaudz saiet rieviņās, tāpēc ik pa laikam jāieskatās spogulītī. Tā kā esmu matēto lūpu produktu piekritēja, tad man ļoti patīk. Būs jāiet lūkot pēc citiem, vairāk manējiem toņiem.

Vērtējums: 9/10



Visi produkti:

Nopērkami: Douglas veikalos
Cenas: no 7,95 EUR

2 komentāri:

  1. No šī man patīk viss izņemot acu ēnu bāze. Sliktāku īsti pat lietojusi neesmu vai vismaz neatceros :/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nopietni? :/ Man gan ļoti patīk, man ir diezgan ''taukaini'''plakstiņi, tāpēc arī šī labi nomatē, bet nu tas jau kā kuram. Es dažreiz lasu labas atsauksmes internetā par produktiem, bet man pašai beigās produkts pavisam neder un nepatīk, kaut bāze nemaz nav tik specifisks produkts šajā gadījumā...

      Dzēst