piektdiena, 2016. gada 22. jūlijs

Tony&Guy līdzekļi smalkiem matiem

Sveikas!

Droši vien jau pamanījāt, ka pirms neilga laiciņa Drogās parādījās jauna produktu sērija Tony&Guy, kas ir angļu brends no Londonas.
Izvēlējos pamēģināt šampūnu un kondicionieri smalkiem matiem, kaut arī man ir normāli mati, jo produkti sola dot apjomu un spīdumu pēc kā arī ikdienā tiecos.



Šampūns labi matus attīra, labi puto (tomēr sastāvā ir SLS, kas man ne visai patīk), bet šampūns matus nesausina un ļoti labi piepaceļ pie saknēm, tiešām labs plānu matu īpašniecēm. Tomēr neteikšu, ka būtu kaut kas īpašs efekta ziņā, vienkāršs apjomu piešķirošs šampūns. Mani diezgan taukainie mati turas tīri 2 dienas stabili. Tomēr man ļoti patīk tā smarža, ļoti svaiga un pat nedaudz vīrišķīga. 


Kondicionieris ir diezgan šķidrs, nav silikonīgs, matos nemanāms, tomēr burvīgi atšķetina matus un nogludina, tajā pašā laikā mati liekas apjomīgāki un biezāki. Tomēr neteikšu, ka tam būtu labas kopjošās īpašības, tas ir tāds ikdienas ātrais variants, kas matus nogludina un piešķir papildu spīdumu, bet ne līdz galam matus pabaro, teikšu nedaudz mitrina, tomēr man tas ļoti patīk kombinācijā ar kokosriekstu eļļu, kas tika atstāta matos uz nakti.

Labi produkti smalkiem ne-bojātiem matiem, kam nepieciešams apjoms un spīdums! Būtu interesanti pamēģināt līniju bojātiem matiem.

Kā arī iepakojumi ir ļoti ērti, tikai jāuzspiež uz vāciņa un tas atveras, ļaujot produktu viegli izmantot.




Lai jauka nedēļas nogale,

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru