pirmdiena, 2013. gada 18. februāris

Pārskats: AVON Naturals Herbal produkti matiem

Nesen no Avon pasūtīju šos divus skaistuļus, bet nedomāju, ka vēl kaut ko pasūtīšu. Pēdējā laikā daudz uzmanības pievērsu matiem, jo sausais un aukstais ziemas laiks dara savu - matiem ir nepieciešama barošana un aizsargāšana no apkārtējās vides. Un tagad pārskatiņš par šiem līdzekļiem matiem.


1) Kopjošs, atjaunojošs balzams ar kumelīti un alveju normāliem vai bojātiem matiem.
Šis man jau iepatikās no pirmās tā lietošanas reizes, jo tā patēriņš ir samērā mazs un tas lieliski baro matus un padara tos spīdīgus un gludus, labi tiek savaldīti spurainie mati, bet ne manā gadījumā, jo man tie ir samērā veselīgi, gludi un spīdīgi tāpat. Bet kopumā esmu apmierināta un par tādu atlaidi- Ls 0,90 esmu starā.
Tilpums: 125 ml

2) Barojošs izsmidzināms līdzeklis vājiem, trausliem matiem ar nātres un diždadžu ekstraktiem. 
Šis jālieto pēc matu mazgāšanas izsmidzinot mitros matos, es iesmidzinu plaukstā un pamasēju matus. Tikai šo nevajadzētu lietot daudz, jo tas ir krēmveida un mati var palikt izskatā tādi netīri. Bet kopumā man tas patīk, turklāt labi iet kopā ar matu masku un lieliski baro matus līdz pat matu galiņiem. Cena: Ls 0,90 (ar atlaidi)
Tekstūra krēmveida. Tilpums: 125 ml
__________________________________________
Rezumējot, šie ir labi līdzekļi par labu cenu. Nekādus brīnumus ar matiem neveic, bet tomēr maniem matiem patīk. Lieliski derēs sauso un nesavaldīgo matu īpašniecēm, bet, manuprāt, visiem matu tipiem tas der.
__________________________________________
Un kādas ir jūsu domas, ieteikumi? :) Komentējiet lūdzu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru