svētdiena, 2013. gada 31. marts

Andele Mandele Grand 30.03. - pirkumi, guvumi un iespaidi

Sveikas šajā Ziemassvētku dienā, uj, pagaidiet, Lieldienu dienā, ir taču Lieldienas, bet ārā sniegs un aukstums...brrr...
Bet vienalga- Priecīgas Lieldienas!! :)
Sestdien biju Andelē Mandelē jeb Pērļu medībās. Gāja patiešām lieliski! Bija daudz cilvēki, grēbju un citu lietu, kas atmosfēru padarīja vēl labāku. Uzmanību- raksts ar daudz bildēm!!!!! :)


Un taaa....Dāmas, 30. marta Grand andeles infoflyer iet gaisā! bliežam pa visiem sociālajiem portāliem :))

Pie ieejas bija jāmaksā 1 lats un deva šādas aprocītes:




Cilvēku bija milzum daudz, un pērļu arī daudz!!! Viss notika Skonto hallē. Visu izstaigāju 3 stundās.




Andelē bija Maybelline stends. Pie vizāžista varēja nokrāsot lūpas jaunos Color Sensation Whisper toņos un par to saņemt dāvaniņu - bronzeri vai nagu laku. (Šī iespēja vēl būs) Varēja arī uztaisīt manikīru ar jebkuru Colorama nagu laku un par to arī dabūt kādu no balvām, es, protams izmantoju abas iespējas un saņēmu abas balviņas:


Lūpas krāsoju tonī 120 Petal Rebel, šo varēja iemūžināt pie fotogrāfa, un vēlāk varēs laimēt savu Color Whisper toni.
Manikīrs, ko man izveidoja:


Nomedīju arī dažas labas pērles:
                                              

Sāksim ar drēbēm. Šoreiz tikai divi gabali, jo man neko īpaši nevajag, viss jau tā ir nopirkts.




Skaists topiņš piparmētru krāsā ar pērlīšu apkaklīti. Ahhh, esmu šo dažādo apkaklīšu fane. ieraudzīju - uzreiz ķēru ciet.





Kleitiņa ar krellēm (krelles nāca komplektā) Lieliski noderēs siltajās pavasara un vasaras dienās. 

Vēl nopirku arī kosmētiku:


Esmu vnk starā par šiem diviem - krēmu sejas mazgāšanai/masku un sejas krēmu. Latvijā tādus nedabūt, nopirku no meitenes, kas atveda no Lietuvas. Drīzumā rakstiņš!!


MUA kompaktais pūderis un lūpu krāsa. Esmu priecīga, ka varēšu izmēģināt, jo pati vēlos pasūtīt paciņu no MUA.


Calvin Clein nagu laka, izskatās, ka no AdoreBox, bet vienalga prieciņš.

+ katram AndeleMandele maisā bija jaunā Maybelline Affinitone tonālā krēma paraudziņš:



Kopumā esmu vairāk kā apmierināta, jo bija super! Noteikti nākamajā Andelē piedalīšos jau kā apģērbu tirgotājs, jo ir daudz tirgojama. 
_____________________________________________
Kas iepatikās no maniem pirkumiem? Jūs bijāt Andelē Mandelē? Ko nopirkāt? Kādi iespaidi? :)

Bye, bye!

11 comments:

  1. Ļoti jaukas lietas! Tik tiešām bija super, pati iegādājos Vivienne Westwood kurpes, skaistu izšūtu džemperi, skaistu caurspīdīgu jaciņu izšūtu ar puķēm un dažus sīkumus kā aktuālās ķēdveidīgās kaklarotas! Tik satriecoši, satriecoši! :))

    http://madeinlatvija.blogspot.com/

    AtbildētDzēst
  2. Man parasti veicas...par šādiem pasākumiem uzzinu, kad tie jau beidzās )))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. he, man arī tā diezgan bieži gadās.. bet, nekas, apmēram pēc mēneša vai vēlāk būs nākamā andele mandele. Bet šādi Maybelline stendi vēl būs 11.,12.aprīlī Galerijā Centrs, bet13.,14. aprīlī Alfā :)

      Dzēst
  3. Es šoreiz laidu garām - mēneša beigas, + radi ciemojās. Nebija laika iet un šopingot, jo tur ātri tikt cauri vienkārši nebūtu iespējams. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es tur 3 h biju, jau biju nogurusi, kamēr visu izstaigāju :D

      Dzēst
  4. Ha es tur ar biju. Kautgan esmu Tikaj Vīrietis. : )
    Nomediju divus Burkanus. :););D

    AtbildētDzēst
  5. Iečekojiet Jānis Sprūdsanas perles dažas bildes ;)

    AtbildētDzēst
  6. Iečekoiet manas perles Jānis Sprūds ;)

    AtbildētDzēst