otrdiena, 2013. gada 2. aprīlis

Marta favorīti

Ārā balts sniedziņš...ahh...nevaru vien sagaidīt pavasari, bet nu pie tēmas - šodien atrādīšu marta mēneša favorītus.




1. Clinique acu ēnu palete no 4 toņiem - zeltains, brūns, balts un rozā. Visvairāk izmantoju zeltaino un brūno toni, lielisks ikdienas makeup. Noturība - lieliska.
2. Essence Stay Natural konsīleris - apmierina, labi nosedz nelielus zilos lokus zem acīm, var lietot kā korektoru. Turklāt cena laba - 2 lati.
3. Maybelline Dream fresh BB krēms - lietoju katru dienu, patīk. Turklāt tas ir gaišais tonis, kas man lieliski der.
4. Essence My Skin krēms/maska sejas mazgāšanai. Krēmveida, lieliski attīra un mitrina ādu. Dabūju Andelē. Ja būšu Lietuvā nopirkšu vēl.
5. Čistaja ļinija aprikožu skrubis - tomēr šis man vairāk iepatikās nekā aveņu.
6. Maybelline Dream Terra Sun bronzeris tonī 01 light bronze - specifiska smarža, bet man patīk, lielisks tonis, kas akcentē vaigu kaulus un nemaz nav uzkrītošs.
7. Gliss Kur Oil elixir matu maska -lieliski baro matus un padara tos smaržīgus un spīdīgus. Konsistence kā TBS sviestiem.
8. Essence Ready for boarding lūpu krēms - lietoju katru rītu kā lūpu krāsu. Patīk.
9. Essence 3D acu ēnas - lietoju kā spīdumu virsū lainerim, piešķir mirdzošu akcentu acīm.
10. Essence Maximum lenght skropstu tuša - ļoti patīk, jo atdala pat smalkākās skropstiņas, pagarinot tās. 
11. Gliss Kur Oil elixir matu serums -  favorīts no šīs līnijas matiem, tiešām labs. Vairāk rītdienas rakstā.
12. Čistaja ļiņija alvejas sejas krēms - šķidra, ātri iesūcas un lieliski mitrina. Labs budžeta krēms, pirkšu vēl, kad beigsies.
13. Isana roku krēms ar olīvu ekstraktu -  mans roku krēmu favorīts- ātri iesūcas, lieliski baro rokas un ienadžus, viss, ko man vajag.
______________________________
Un kādu ir Jūsu marta vislielākie favorīti?

P.S. Mana kaķene šodien kautrīga ;D




Bye, bye!

10 comments:

  1. Salasījos, ka Lietuvā var sapirkties visu ko foršu, doma pat braukt speciālā kosmētikas šopingā. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir doma salasīt draudzenes un vispār tādā lielā šopingā aizbraukt uz Lietuvu, jo tur daudz lētāk - gan kosmētika, gan drēbes! :)

      Dzēst
    2. Nezinu, tevi piemēram! m? :D

      Dzēst
  2. Tik jauki ieraudzīt, ka Tev patika essencīte, ko nopirki andelē (starpcitu, no manis ;)) )

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. he, ir jauki ieraudzīt komentāru, ko atstāja jaukā Andeles pārdevēja, paldies, tiešām patīk! :)

      Dzēst
    2. Es gan pati biju devusies pērļu medībaas brīdī,kad nopirki produktus, bet draudzene teica, ka esi jautājusi, vai tie ir lietoti. Atbilde-krēms bija pilnīgi jauns, skrubītis- pamēģināts. :)

      Dzēst
    3. jap, lasīju Tavu atsauksmi par skrubi, man gan diezgan labi patīk, bet kā maska tas gan noteikti neder :)

      Dzēst
  3. Daudzi no šiem produktiem ir arī mani favorīti. :)
    Man šomēnes īpaši iepatikās Maybelline BB krēms, kas iepriekš nekad īsti nav gājis pie sirds, heh.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ir tādas lietas, par kurām ļoti mainās viedoklis, piemēram Syoss
      matu kopšanas līdzekļi nekad agrāk nebija patikuši, bet tagad pat ļoti labi der maniem matiem. :)

      Dzēst