otrdiena, 2013. gada 5. marts

Superdrug Simply Pure sejas kopšanas produkti

Hello!
Nesen Lielajā Ķērienā Drogās nopirku Superdrug produktus sejas kopšanai un esmu tīri apmierināta ar pirkumu. Kopumā kolekcija piedāvā, šķiet, ka 7 līdzekļus, es nopirku 2. Pats svarīgākais, ka šī kosmētiskā līnija ir bez parabēniem un tie ir hipoalerģēniski. Turklāt tam nav smaržvielu, bet man tas nav svarīgi, jo galvenais, lai labi pilda savas funkcijas.



Es nopirku:
1) Želeju sejas mazgāšanai
Tā labi notīra ikdienas netīrumus, kā arī visu kosmētiku. Tas ir pluss. Kopumā labs līdzeklis par labu cenu. Labi putojas un viegli noskalojams. Caurspīdīgs, nekož acīs.


2) Krēms sejai ar SPF 15
Samērā labi mitrina ādu ziemas periodā un aizsargā no UV stariem. Ļoti ātri iesūcas ādā un neatstāj taukainu sajūtu. Labi matē ādu un der kā bāze zem make up'a. piemērots jutīgai ādai, bet der kopumā visiem ādas tipiem. Balts, netaukains un vidēji biezs.
____________________
Kopumā varu secināt, ka šie produkti sejai man patīk. Der visām sezonām un labi pilda savas funkcijas. Iepakojumi samērā lieli, ātri neiztērēsies.
____________________
Un kādi ir tavi mīļākie sejas kopšanas līdzekļi un ko vari teikt par šo līniju? :)

4 komentāri:

  1. Par līniju nevar teikt itin neko, jo nekas nav mēģināts. Mans sejas kopšanas pamats ir Bioderma, ko pašlaik papildinu ar Lush maskām un birstošajiem tīrāmajiem, tējas koka eļļa, Chanel Hydrabeauty gēl-krēmu,sejas mazgāšanai vēl izmantoju Sensai eļļu. Biodermas daļa paliek nemainīga, bet tā papildinošā daļa tikai tā, paniekoties, izmēģināt kaut ko jaunu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. uh, daudz gan. man arī Bioderma iet pie sirds, man ir skrubis, H2O un krēms. :)

      Dzēst