sestdiena, 2013. gada 20. aprīlis

Jaunums: Garnier Pure sejas kopšanas līdzekļi

Sveikas, šodien ar draudzeni bija neliela fotosessija pie dzelzceļa Lielupē. he
Bet nu pie lietas. Man ir tas gods Jūs iepazīstināt ar jaunajiem Garnier Pure Active produktiem, kas drīzumā parādīsies veikalos. Šos divus testēju jau vairāk kā nedēļu. Produkti domāti taukainai ādai, kas to attīra un matē.



1) Pure Active sejas skrubis ar aktīvo ogli un 2% aktīvo salicilskābi;
2) Pure Active želeja kosmētikas noņemšanai un sejas attīrīšanai.

Pure Active sejas skrubis ar aktīvo ogli un 2% aktīvo salicilskābi



PURE ACTIVE KOPJOŠĀ SĒRJA AR AKTĪVO OGLI UN 2% ANTIBAKTERIĀLO SALICILSKĀBI ATBRĪVO PORAS UN NOVĒRŠ PINNES.
*Uzsūc liekās taukvielas
*100% attīra no netīrumiem
*Dabiski noloba pārragojušās šūnas

Man pašai ir 2 skrubji no dažādām Garnier Pure sērijām, bet šis noteikti ir mans favorīts, jo tiešām labi attīra ādu un noņem pārragojušās ādas šūnas, kā arī maigi noloba sauso ādu, padarot to maigu. Tas ir ļoti maigs, kaut gan skrubējošās daļiņas ir palielas. Kad to skalo ar ūdeni, tas putojas  un noņem lieko spīdumu no sejas. Šo vairāk uzskatu kā kārtīgu attīrīšanas līdzekli nevis skrubi, bet tas man patīk, jo var lietot ikdienā. Ar tipiski svaigu Garnier Pure aromātu, kā jau citiem līdzekļiem.

Produktu sastāvs bagātināts ar aktīvo ogli, kas veicina pastiprinātu ādas attīrīšanu. Regulāri un pareizi lietojot, tiek novērsta piņņu rašanās, balansēts lieko taukvielu skaits, dziļi attīrīta āda un poras.




Pure Active želeja kosmētikas noņemšanai un sejas attīrīšanai


Šī želeja sejas mazgāšanai 2 in 1 ne tikai attīra ādu, bet arī noņem visu acu un sejas dekoratīvo kosmētiku. Tiešām visu, varbūt  ar ūdensnoturīgo būs jāpaberž vairāk, bet parasto kosmētiku lieliski noņem. Bez smaržām, vidēji šķidras konsistences, putojas vidēji labi. Man Garnier želejas sejas mazgāšanai ir mīļākās, tāpēc šis man iet pie sirds. Noteikti, kad parādīsies veikalos iegādāšos. Pēc mazgāšanas nav velkoša sajūta, bet seja nedaudz prasās pēc viegla, mitrinoša krēma, jo produkts noņem visu lieko spīdumu un taukvielas no sejas. Piemērots taukainai vai kombinētai ādai.



Kopumā varu teikt, ka šie ir labi līdzekļi ikdienas sejas kopšanai, bet neteikšu, ka tie pamanāmi uzlabos ādas stāvokli, jo spēj tikai labi attīrīt ādu un nolobīt pārragojušās šūnas, bet noteikti tie būs mani vasaras favorīti, jo tiem piemīt lieliska spēja matēt ādu.
_______________________________________
Nopērkams: 
skrubis - jau ir pieejams veikalos Drogas utt.
želeja - drīzumā veikalos
Cena: 
nav precīzas informācijas, bet katrs ap Ls 4
Tilpums:
skrubis - 150 ml
želeja - 200 ml 
_______________________________________
  
Kādi ir Jūsu mīļākie produkti no Garnier? :)

P.S. Lielupe (pie draudzenes) šodien saulaina:

9 komentāri:

  1. Es neesmu īpašā starā par Garnier sejas kopšanas līdzekļiem, blogā par divām sērijām rakstīju un diemžēl nav vēlmes izmēģināt vēl ko no Garnier. :(
    Esmu kā cita meklējumos.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ceru, ka atradīsi kaut ko sev patiešām piemērotu :)
      No Garnier man patīk tikai daži produkti, piemēram, želeja sejas mazgāšanai, bet citi atkal galīgi neiet pie sirds.

      Dzēst
    2. Es tikai krēmus lietoju, bet izlietošu pēdējo, kas man ir un došos pēc kāda aptiekas varianta.

      Dzēst
  2. Kur tu dabū visus šos garnier produktus, ja nav noslēpums? Jo pie tevis tie nonāk pirms ir pārdošanā.

    AtbildētDzēst
  3. Es arī jau sen vairs nelietoju Garnier produkciju, jo, ja nemaldos, tad visi sejas attīrīšanas līdzekļi satur ziepes, kas ļoti sausina ādu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, nedaudz sausina, bet man ir taukaina āda un tas šie līdzekļi labi absorbē visu nevajadzīgo, pēc lietošanas var nedaudz krēma uzklāt un viss ok :)
      Neesmu no tiem, kas pievērš uzmanību sastāvam, kaut gan vajadzētu :D

      Dzēst
  4. Garnier līdzekļi arī man nav palīdzējuši, vienmēr ir parādījies pretējs efekts.
    Paldies par rakstu, bet šos produktus visticamāk nemēģināšu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. pati domāju pirkt tikai želeju, citi līdzekļi nav īstu efektu devuši, piemēram rullītis pret pinnēm vispār neko nepalīdzēja, bet tagad Garnier produktu kvalitāte ir uzlabojusies, salīdzinot ar iepriekšējām līnijām :)

      Dzēst