svētdiena, 2013. gada 21. aprīlis

Vēstulīte no L'oreal

Sveikas, beidzot atnāca ilgi gaidītā vēstulīte no Loreal, jau atmetu cerības, ka tā kādreiz pienāks, bet nu pēc vairāk kā mēneša tā ir klāt. Kas iekšā? Dažas gan jau, ka zina. Loreal paraudziņš, kam varēja pieteikties par brīvu, kad tikko parādījās jaunie Loreal BB krēmi. Ik pa laikam Loreal savā mājaslapā piedāvā ikvienai izmēģināt šādus produktus paraudziņu veidā, bet šobrīd šāda iespēja netiek piedāvāta.



Bet tomēr tiek piedāvāta vēl labāka iespēja izmēģināt jauno 
Extraordinary oil šeit: http://www.loreal-paris.lv/testgroup/dry-oil
&
Code Luminize BB krēmu šeit: http://www.loreal-paris.lv/testgroup/code-luminize-bb-krems
Noteikts skaits uzvarētāju varēs izmēģināt jaunos produktus :)

Bet nu atrādīšu vēstulīti...iekšā..



Loreal  Nude Magique BB krēms. Sākumā ir balts, tad pārvēršas ādas toņa krāsā. Man trāpījās tonis Medium, man tas neder, bet nu nekas, tas tikai paraudziņš, pietiktu tāpat pāris reizēm. Klājas ļoti viegli, pēc nožūšanas ada paliek burtiski zīdaina un matēta. Tikai vajag to ļoti labi izsmērēt, lai pleķīši nepaliek.





Jūs esat izmantojušas šo un citas iespējas šādi izmēģināt jaunos produktus no Loreal ? 
Manuprāt laba ideja ar šo paraudziņu nosūtīšanu, bet tikai vēstule ļoti ilgi ''nāk'' līdz adresātam..

21 komentārs:

  1. Man ar piektdien atnāca šis paraudziņš, būs jāiemēģina :)

    AtbildētDzēst
  2. es visu laiku cītīgi piesakos un man nav atnācis itin nekas. laikam esmu melnajā listē :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu ja piesakās paraudziņiem, tad atnāk katrai, kas vēlas. Varbūt vienkārši vēl nav atnācis...
      Bet ja piesakās pilnizmēra produktu testēšanai, tad tos saņem tikai kādas 20-30 laimīgās. :)

      Dzēst
    2. nu, es piesakos paraudziņiem - jau no gada sākuma - vēl neviens nav atnācis ;D

      Dzēst
    3. nu tad nezinu gan, es arī kaut kad sen šim pieteicos, atnāca tikai tagad.. varbūt kaut kas pastā noiet greizi vai kāds cits iemesls..:)

      Dzēst
  3. Man arī par brīnumu atnāca, bet atdevu mammai, lai izmēģina. jo veikalā mēģinot man īsti nepatika kā tas pludinās un rada pārlieku sausu sajūtu. Pieres daļā derētu, bet uz vaigiem uzmestu krāsu pleķus. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī domāju atdot mammai, jo man galīgi neder un arī nepatīk, ka nedaudz rada pleķus uz sejas. :) Drogās uz rokas izmēģināju arī light toni, tas tāds dzeltenīgs, nedomāju, ka kādreiz iegādāšos...

      Dzēst
  4. ok, we can follow each other here and in bloglovin :)

    AtbildētDzēst
  5. Pieteicos it kā, bet nekā nav. Viņš nāk aploksnē iekšā vai šāds?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šāds.
      Nu varbūt jau rīt būs vai vēlāk, tas jau atkarīgs no dzīvesvietas, pasta utt.
      Cerams, ka pie Tevis arī ''atnāks'' šis paraudziņš. :)

      Dzēst
  6. Arī saņēmu paraudziņu...tad, kad jau pati nopirku šo BB krēmu ))

    AtbildētDzēst
  7. kur var pieteikties uz šiem paraudziņiem/ vai varēja?

    AtbildētDzēst
  8. Šo paraudziņu vienkārši iemēt pastkastē ?

    AtbildētDzēst