ceturtdiena, 2013. gada 25. aprīlis

Kas ir manā pavasara somā?

Sveikas, dažas dienas neko nerakstīju, jo nebija laika, bet tagad esmu te ar rakstiņu - Kas ir manā pavasara somā. Youtube un dažos blogos ir populāri šāda veida raksti jeb What's in my school/summer/winter/daily.. bag? Es rakstīšu par manu pavasara brīvā laika somas sastāvu
Tātad:


Soma:  man ļoti patīk- ērta un pavasarīga.
Ūdens: tagad visu laiku nēsāju līdzi, bieži dzert sagribas, bet pirkt nav vajadzības.
Antibakteriāla roku želeja: lietoju reti, bet, kad jāēd ar nemazgātām rokām, lieliski noder.
Maybelline Color Whisper: pavasara megafavorīts, tonis lielisks (160) un baro lūpas ideāli.
Simply Pleasures roku krēms: tagad patīk zieķēties, brīvā laikā iesmērēju rokās. Patīk kokosa aromāts.
Dzintars Be Trendy maskējošais zīmulis: labi maskē, var pielietot dažādos veidos.
Mini nagu vīlīte: nekad nevar zināt, kad nolūzīs nags.
Paris Memories lūpu spīdums: lipīgs, bet iekštelpās nav problēmu, turklāt aromāts...mmmm...
Dažādi smaržu paraudziņi: Mexx, Puma, Avon...negribās jau lielos iepakojumus līdzi staipīt, noder šie.
Maza ķemme: mans must have!
Maks: nesen nopirku, lieliski piestāv pie vienas citas somas, kas burtiski ir tāda pati kā maks. Ļoti ietilpīgs un ērts.
Atslēgas;
Lietussargs: no pavasara neko nevar zināt..
Austiņas: transportā bez mūzikas nevaru!
Telefons: nav iPhone, bet man ir tā pat labi ar manu Samsung Galaxy Mini. 
________________________________________________________


Kādas lietas vienmēr atradīsies Jūsu pavasara somā? Kādi ir Jūsu šīs sezonas must-have? :)

4 komentāri:

  1. Antibakteriāla roku želeja ļoti sausina rokas!!:)
    Gadījumā nezini vai Whisperus vēl var ar atlaidi Drogās nopirkt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. zinu, bet lietoju reti, tāpēc man nesausina :)
      Jap, ar atlaidi būs vēl līdz 28.04.

      Dzēst
  2. Es arī tieši domāju izveidot šo rakstu, bet skatos, ka arī manā somā tas pats vien ir atrodams.. :D
    Bet pavasarī noteikti ņemu līdzi lietussargu, ūdeni un 101 produktu lūpām, heh. ^^

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu tad taisi šādu rakstu, man būs interesanti :)
      Pilnīgi piekrītu, viss, ko nosauci, arī vienmēr atradīsies manā somā, īpaši lūpu balzami utt.

      Dzēst