trešdiena, 2013. gada 1. maijs

Iztukšots aprīlī

Sveikas, šodien brīvdiena, varam atpūsties un uzskaitīt izlietotos produktus aprīlī. Šajā mēnesī gāja ne tik labi kā pagājušo mēnesi, bet nu maijā centīšos zieķēties vairāk.  Tātad:



1. Maybelline Dream Fresh BB krēms - vislabākais no lietotajiem BB, tagad rindā nākamais Dream Pure BB.
2. Rival de Loop olīvu sejas maska - vairāk nepirkšu, bet normāla maska, uzlabo ādas toni.
3. Attirance medus un mandeļu sejas krēms (paraudziņš)- diez vai pirkšu pilno iepakojumu, jo ir daudz krēmu sejai. Attirance ir kaut kas līdzīgs Stender kosmētikai, tāpēc sastāvs +/- dabīgs.
4. Flormar Graffiti nagu laka- visas līdz šim lietotās graffiti nagu lakas, pat dārgās, ļoti ātri izžūst. Nepirkšu vairs.
5. Party in violet smaržūdens- labs, svaigs aromāts, bet kā jau smaržūdenim noturība maza.
6. Garnier Ultra Doux mandeļu/aprikožu kondicionieris- labs, viegls, smarža lieliska un noturīga.
7. TBS ķiršu dušas želeja mini iepakojumā- ļoti iepatikās, svaiga un labi puto.
8. Deco Collection balta nagu laka- viens liels fuj. Pirku vienam franču manikīram un tā bija gļumīga, ātri izžuva un vispār fuj.
9. Essence stay natural konsīleris- ļoti labs, iespējams pirkšu vēl, bet varat man lūdzu ieteikt kādu labu konsīleri? :)
_______________________________________________________
Kopumā iztērēju maz, jo paraudziņi un izžuvušās nagu lakas neskaitās :D

Kā Jums šo mēness ar iztērētajiem produktiem? Cik iepakojumus iztērējāt? :)

10 comments:

  1. Kā konsīleri varu ieteikt Rimmel Match Perfection, arī Catrice.

    AtbildētDzēst
  2. Atbildes
    1. Malace! Centīšos tik pat maijā izsmērēt, izzieķēt un izpūst :D

      Dzēst
  3. Man tīri labi patīk tas garnier rullītis ar tinti, bet kopš parādījies BB krēms ādai ap acīm, veco versiju vairs nekur neesmu manījusi..
    kādu laiku man nederēja ne light, ne medium tonis, bet tagad, kad tieši pirms vasaras esmu savā visbālakajā tonī, der tīri labi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man Garnier Light par tumšu, turklāt tas man liekas pārāk dzeltenīgs..:)

      Dzēst
  4. Man tieši Essences konsīleris nepatika- nemāku paskaidrot kādēļ, bet nepatika.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Katram savs, man atkal nepatīk dažas lietas, kas citiem patīk, bet pagaidām arī essence nepirkšu, gribu kaut ko citu pamēģināt.:)

      Dzēst
  5. Es arī varu ieteikt Rimmel Match Perfection, ļoti patīk, drīz būs jāiegādājas jau atkal jauns iepakojums. :)

    AtbildētDzēst