otrdiena, 2013. gada 30. aprīlis

Favorīti: Aprīlis

Sveikas, šorīt nolēmu uzrakstīt par maniem aprīļa favorītiem, jo šis mainīgais pavasara mēnesis ir galā, rīt jau 1.maijs un pelnīta brīvdiena :)
Šāda veida raksts jau ir kā tradīcija blogeriem, pat nezinu, kurš to ir iesācis, bet paldies tam cilvēkam, jo tā ir laba ideja apkopot savus kosmētikas un ne-kosmētikas favorītus vienā rakstā, turklāt uzrakstīt mazas atsauksmes par produktiem, kuri atsevišķu rakstu nav pelnījuši. Šo mēness rakstīšu arī par ne-kosmētikas favorītiem.




Dekoratīvā kosmētika..


Maybelline Dream Pure BB krēms- kopumā lielisks BB, kas der manai ādai, matē un pēc konsistences super. atsauksme šeit: 
Flormar dubultais vaigu sārtums- lietoju ikdienā, viens no mīļākajiem sārtumiem. Atsauksme šeit:
Maybelline Color Whisper tonī 160- ahh, pieminēts jau vairākkārt, vislabākā lūpukrāsa, ko jebkad esmu lietojusi, kaut gan noturība ne ilgāk kā 2 h, bet tie toņi, konsistence..mm. Atsauksme šeit:
Bourjois Mini pūderveida acu ēnas- pelēki zilas un vēl ar atstarojošiem šimmeriem, nav uzkrītošas un lieliski der ikdienas makeup. Kaut kad būs rakstiņš..
Maybelline Feather Look Falsies skropstu tuša - mīļākā skropstu tuša ikdienas lietošanai pārmaiņus ar Essence Maximum lenght. Vienīgais mīnusiņš-smērē augšējos plakstiņus.
Essence 2in1 acu laineris - ar divu veidu aplikatoriem, lietoju ikdienā, bet tas nav melns, kā solīts, bet pelēki caurspīdīgs, bet man patīk.

Sejas un ķermeņa kopšanas produkti..


Isana Olive roku krēms- lietoju vairākas reizes dienā, rokas nekad šo ziemu nav bijušas sausas, superr.
I love...strawberries & milkshake ķermeņa krēms- smarža + iedarbība= labākais no maniem ķermeņa krēmiem un losjoniem. Biezs, labi baro ādu. Drīz atsauksme.
That Vanilla moment- arī no i love sērijas, smarža vienkārši dievīga, turklāt tilpums 500 ml, pietiks ļoti,ļoti ilgam laikam.
Garnier 2in1 sejas mazgāšanas līdzeklis- viss, kas man vajadzīgs kosmētikas noņemšanai un ādas attīrīšanai. Lieliski nomazgā visu kosmētiku un nekož acīs. Atsauksme šeit:
Čistaja ļinija sejas krēms ar alveju- jau otro mēnesi manos favorītos.

Matu kopšanas līdzekļi..


Loreal Tecni Art sausais šampūns- labākais no tiem sausajiem, ko esmu mēģinājusi, var lietot arī pēc galvas mazgāšanas, lai mati tik ātri netaukotos. Atsauksme šeit:
Gliss Kur Ultimate oil repair serums- lietoju katru reizi pēc matu mazgāšanas, lielisks, noteikti pirkšu, kad šis beigsies. Atsauksme šeit:
Fructis Goodbye Damage serums matu galiem- pēc ilgākas tā lietošanas man vairs nav nepieciešamība apgriezt sausos matu galus, tiešām ir redzams rezultāts. Atsauksme šeit:
Fructis Goodbye Damage matu maska- mīkstina matus un padara tos patiešām spīdīgus, pēdējā laikā esmu ļoti iecienījusi matu maskas. Atsauksme šeit:

Nagu lietas..


Jinny nagu uzlīmes- turas apmēram 4 dienas, un piešķir lielisku akcentu manikīram. Atsauksme šeit:
Nails System nagu laka tonī 439- tas mans ideālais mint tonis!
Flormar Pretty tonī 44- skaists, pavasarīgs ceriņu tonis.
Maybelline Colorama tonī 181- košs atstarotāja tonis saulainai pavasara dienai.
Sally hanses Natural Nail Growth Activator- šobrīd testēju, bet rezultāts noteikti ir, drīzumā raksts.

Ne-kosmētikas favorīti..

Šobrīd mans mīļākais, gardākaisa saldējums- Ekselence marcipāna konuss.mmmmm


 


  

Seriāli, kurus pārmaiņus skatos, šobrīd tikai The Vampire diaries, jo citiem sezonas beigušās, atsāksies tikai vasarā.


Mohito veikals Rīga Plaza, Galerija Rīga u.c. Nopirku tur izlaiduma kleitu. Visas drēbes tur skaistas.

Un vēl daudz, daudz citu favorītu...
______________________________________
Kādi Jums šo mēness ir favorīti? :)

P.S. Drogās kopš vakardienas sākās Lielais Ķēriens


4 komentāri:

  1. oho, tev gan daudz favorītu! :]
    šis tas laikam jāpamēģina - alvejas krēms un nagu uzlīmes, uz ko jau laiciņu skatos.
    un i love sērija ir kkas dievīgs, tiešām! :]
    smieklīgi, ka tieši tikko, kamēr lasīju, apēdu ekselences saldējumu, tikai ar valriekstiem, tas mans aprīļa favorīts. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. he, tie saldējumi tik garšīgi <3
      daudz gan man favorītu, centos mazāk uztaisīt, bet tad sapratu, ka man tik daudz kas patīk.:)

      Dzēst
  2. Šķiet, ka Flormar sārtums ir mans visu mēnešu favorīts. :)
    Tu lieto tikai koraļļu toni vai miksē ar tumšāko arī?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es miksēju abus :)
      Jā, man arī šis ir mīļākais :)

      Dzēst