trešdiena, 2013. gada 29. maijs

Nails Of The Day! #Hello_Kitty

Sveikas,
šodien uz maniem apgrieztajiem nagiem divi tonīši pieskaņoti Hello Kitty zemeņu kolas bundžiņai. Diezgan garšīga kola, bet ķiršu, domāju, ka labāka būs. he

Protams, smukāk jau būtu uz gariem nagiem, bet man no dabas ir mazi nadziņi un turklāt nesen apgriezti!


Izmantotās lakas:


Un kādi tonīši ir uz Jūsu nadziņiem šodien? :)

Jauku dienu!



8 komentāri:

  1. man šodien šādi http://londinasbuduars.blogspot.com/2013/05/opi-nostalgija-toni-black-cherry-chutney.html

    AtbildētDzēst
  2. Derētu pamēģināt šo dzērienu, ļoti mīlīgs iepakojums. ^^
    Un man ļoti patīk nagu laku salikums! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī patīk, iedvesmojos no iepakojuma :)
      Kola gan garšīga ^^

      Dzēst
  3. Man šodien uz nagiem klasisks liktenīgās sievietes sarkanais tonis :) Kaut kā ļoti iepaticies tieši šovasar.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es arī ik pa laikam to sarkano uz nagiem uzkrāsoju, -klasiski un skaisti :)

      Dzēst
  4. drausmīgi patīk zaļais tonītis, kur pasūtīji? (:

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, man arī.:)
      es nepasūtīju, bet nopirku vienā blogsale'ā. Identisks tonis ir arī nails system nagu lakai, kas ir nopērkama maximā u.c.
      šajā rakstā tā nagu laka ir atrodama: http://kristinesviskautkas.blogspot.com/2013/01/runa-iet-par-nagu-lakam.html

      Dzēst