otrdiena, 2013. gada 28. maijs

-May favorites-

Sveikas skaistules,
nu maijs pagāja nemanot, pavisam drīz jūnijs...vasara...ahh
Bet šodien par maija favorītiem. Maijā man bija nedaudz favorītu, tikai 5, salīdzinot ar iepriekšējo mēnesi, tas ir maz :D
Tātad:



○ Neutrogena Visibly Clear sejas maska/mazgāšanas līdzeklis 2in1- lietoju katru dienu, lielisks līdzeklis ikdienas sejas kopšanai. Atsauksme šeit!
○ Gliss Kur Ultimate oil elixir serums matiem- katru mēnesi manos favorītos, bez tā nevaru iztikt. Atsauksme šeit!
○ The body shop japanese cherry bloosom smaržūdens- lietoju ikdienā, viegls pavasara aromāts. Atrādu šeit!
○ Maybelline Color whisper tonī 160- arī lietoju ikdienā, patīk gan tonis, gan konsistence. Atsauksme šeit!
○ Maybelline Eye Studio Lasting Drama laineris- ļoti iepatikās noturības un piesātināti melnā toņa dēļ.

Bildē arī daļēji redzama mana jaunā soma- favorīte. ^^
Kā arī favorītos man ir Cosmopolitan žurnāls un jaunais Nescafe Cappuccino..mmm




Kas ir Jūsu maija favorītu sarakstā? :)

8 komentāri:

  1. man noteikti makeup bāze ar matētu finišu no Nr7 un Loreal jaunais BB krēms

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es nesadraudzējos ar Loreal Nude Magique BB. Bet to otru- Loreal Code Lumiere neesmu mēģinājusi :)

      Dzēst
    2. man tieši tas pēdējais ir un tīri neko ;)

      Dzēst
    3. jā, uz to skatījos...domāju, ka, kad beigsies mans Maybelline BB, tad šo iespējams nopirkšu :)

      Dzēst
  2. Lush Grass dušas želeja :) mmmm

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. daudz labu atsauksmju par to dzirdēts...kad beigsies visas manas dušas želejas, būs kāda no Lush jāpamēģina :)

      Dzēst
  3. Tas TBS smaržu aromāts ilgi saglabājas? Nezinu, vai ir vērts pirkt..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. nu tās nav smaržas, smaržas ir citā-mazākā iepakojumā, bet šī ķermeņa smaržūdeņa aromāts saglabājas ap 2 h :)

      Dzēst