pirmdiena, 2013. gada 27. maijs

Starp mums, meitenēm, runājot: Mākslīgais iedegums

Sveikas, nolēmu veidot šāda tipa rakstus, kuos diskutēt par dažādām, ne tikai kosmētikas tēmām. Raksta nosaukums pēc Zentas Ērgles grāmatas nosaukuma ''Starp mums, meitenēm, runājot.''


Šodienas tēma ir solāriji un mākslīgais iedegums. 

Nāk pludmales sezona un visi mēs vēlamies iesauļoties, bet gribās, arī pirmo reizi uzvelkot peldkostīmu, nebūt pilnīgi baltai :D Vai arī citiem cilvēkiem ir laika trūkums, lai iesauļtos. Vai arī vienkārši nav sauļošanās sezona, bet veselīgs iedegums nekad nenāks par ļaunu. 

Pati es nekad neesmu apmeklējusi solāriju, bet tuvākajā laikā taisos, jo pirms izlaiduma gribās nedaudz brūnāku ādu.

Tātad es vēlos uzzināt Jūsu viedokļus, pieredzi un domas par regulāru un neregulāru solārija apmeklēšanu. :)

15 comments:

  1. Mans viedoklis šeit: http://doitinriga.blogspot.com/2013/04/parunasim-maksligais-iedegums.html

    :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ū, paldies, neievēroju, ka Tev arī līdzīgs raksts, paldies :)

      Dzēst
  2. nekad neesmu apmeklējusi solāriju. protams, ir uznākuši brīži it ipaši pavasarī, kad apnīk staigāt tkreklā un rādīt savas baltās rokas, bet tā atbalstu tikai saulītē iegūto iedegumu, lai arī cik tagad saule būtu kaitīga. :]

    AtbildētDzēst
  3. Agrāk biju par, tagad pret, šovasar staigāšu bāla (ok, mazliet paštonējošā man nekaitēs).

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī biju kādreiz solārija entuziaste, taču vairs neatbalstu, un pilnīgi piekrītu Tev, mazliet paštonējošā nekaitēs.

      Dzēst
    2. Es pārmetos tai otrā nometnē, kad tiešām ieraudzīju uz sevis tos uv bojājumus.

      Dzēst
  4. nekad nebiju par solāriju un vispār sauļošanos, jo man ir alerģija no saules. es nekaunos staigāt "balta". nesaprotu, kāpēc cilvēki ir tik apsēsti ar iedegumu, jo tas ir ļoti neveselīgi. rodas krunciņas, āda paliek sausa, var dabūt ādas vēzi. kas tur labs? it īpaši tagad, kad saule kļuvusi agresīvāka ir jālieto spf vismaz 30.
    arī man bija izlaidums pagājušajā gadā un es speciāli nesauļojos, bet tik un tā izskatījos skaista. :P

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu tev! Un mani dikti kaitina, kad cilvēki aizrāda man par to, ka neesmu brūna. Nu un, ka man kājas ir apžilbinoši baltas? Man sauļoties nepatīk un viss. Patiesība es to nevaru ciest. Mamma bieži vien mani aizvelk sev līdzi uz jūrmalu, un visu to laiku es vienkārši mokos.

      Dzēst
    2. Pilnīgi piekrītu, man arī nepatīk, kad uzsver manu bālumu...draudzenes dažas ir brūnas un visu laiku saka, lai vairāk sauļojos. Pluss, man tāds ādas tips, kas grūti iegūst iedegumu un pēc tam ātri vien tas iedegums noiet :(

      Dzēst
    3. Bet cilvēki mēdz vispār TĀDAS lietas prasīt, ka kauns viņu vietā paliek. Nesen lasīju gadījumu, kad divas paziņas savā starpā sarunājas, pie viņām pienāk sveša sieviete, kuru nepazīst ne viena, ne otra un vēsā mierā vienai no tām dāmām pajautā: "Vai jūs neesat tās dakteres vārds uzvārds adoptētā meita?" Vienkārši pipec, tāpēc es domāju, ka uz to nav jāiespringst.

      Dzēst
  5. Kad man bija 9. klases izlaidums, tad arī es visu laiku gribēju būt brūna, bet kaut kā to pārvarēju un tagad esmu ļoti priecīga, ka uz solāriju neaizgāju un neeju. Vasaras sākumā iztieku ar nedaudz ķermeņa krēma, kam ir neliels paštonējošā efekts. Bet jā, zinot visu, ko solārijs nodara ādai, esmu pret.

    AtbildētDzēst
  6. Piekrītu visiem viedokļiem, domāju, ka neiešu uz solāriju. Esmu diezgan bāla, bet tomēr pagaidīšu īsto saulīti ^^ Varbūt paštonējošo uzsmērēšu. ;)

    AtbildētDzēst
  7. Esmu brūnais tips viegli iesauļojos diezgan tumša, visus padsmitnieces gadus biju tumša, un tad kādus sešus gadus atpakaļ sapratu ka negribu saulē tik ilgi sauļoties aiz inerces vienu vasaru apmeklēju solāriju. Izņēmuma kārtā šopavasar sanāca sauļoties un protams visi pigmenti kas uz sejas izlīda kā mīļie:)Ja tas nebūti tik slikti ādai sauļotos, jo tik daudzas krāsas izskatās satriecoši uz iedegušas ādas ...Ahh :)

    AtbildētDzēst
  8. Par solārija apmeklēšanu īsti nekad neesmu domājusi, bet arī es izlaidumā gribēju būt nedaudz tumšāka. Varu ieteikt Dove Summer Glow paštonējošo losjonu, man patika, tieši tas ko es gribēju. Efekts bija, taču ne pārāk uzkrītošs. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. lasīju labas atsauksmes par šo tonējošo..pirms tam lietoju sun ozon un no tā bija pleķi..bet nu Tu pārliecināji par šo Dove, tā arī laikam darīšu :)

      Dzēst