otrdiena, 2013. gada 25. jūnijs

Karsto dienu lietas

Labrīt!
Šodien vēlos pastāstīt, kā es atvēsinos karstā dienā un pajautāt Jums, kā Jūs to darāt...



1) Tiger veikalā nopērkamais mini ventilātors- ērts, bet līdziņemšanā ir nopērkami pavisam maziņi ventilātoriņi, šis nav nemaz tik stiprs-lai atvēsinātos, jāieliek tuvu pie sejas, bet tā foršs.
2) Beauty formulas sejas/ķermeņa atsvaidzinātājs - neteikšu, ka baigi patīk, jo smarža ir kā dezodorantam, bet man tas netraucē, kaut gan uz iepakojuma rakstīts fragrance free. Patīk, ka pulverizātors izsmidzina ūdeni smalki un vienmērīgi. Sajūtas patīkamas, bet tikai uz īsu brīdi + tā tomēr ķīmija un ādai par labu nenāks, būs jāpamēģina Dzintara atsvaidzinātājs, bet ar šo esmu tīri apmierināta.

Ar ko Jūs atvēsinaties karstā laikā? :)

8 komentāri:

  1. es karstās dienās ķeru papīra lapu un vēdinos :D

    bet tāds ventilatoriņš arī man ir, bet nelietoju - būs mini dāvaniņa kādam citam.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es to ventilatoru nenēsāju līdzi, tāpēc jā- lapa vai kaut kas līdzīgs labi noder :D

      Dzēst
  2. Tiik foršs ventilators! :)
    Paldies par rakstu, būs jāiegādājas tas Dzintara atsvaidzinātājs kamēr vasara vēl nav beigusies. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jap, ventilators feins....
      vispār jā, jūnijs jau beidzies, vajag izmantot karsto laiku un nopirkt Dzintara atsvaidzinātāju :D

      Dzēst
  3. Man ar ir mazs ventilators- puķīte. Patīk tas, ka pieslēdzams ar USB :) Izskatās jau amizanti, bet tīri labi atvēsinàja siltākajās dienās :D Sodien gan riktīg karsts, salikām lielo ventilatoru- tagad sēžu un kaifoju :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. laimīgā! es te sēžu un knapi atvēsinos ar savu maziņo ventilatoriņu :D bet talkā nāk kola ar lielu daudzumu ledus :))

      Dzēst
    2. Es gan pumēju tik iekšā ūdeni- man garšo :D

      Dzēst
    3. pareizi dari! šādā laikā daudz ūdens jādzer! :)

      Dzēst