svētdiena, 2013. gada 14. jūlijs

I ♥ SUMMER TAG!

Sveikas! Youtube jau aktīvi tiek veidoti I ♥ Summer Tag, Zanda šādu rakstu jau izveidoja, nolēmu es arī! Taggoju visas blogeres un arī tās, kuras vienkārši var atbildēt uz jautājumiem komentāros :)
Sākam!


Mīļākais vasaras bronzeris(?)

- Maybelline Dream Terra Sun (tonis: 01 light bronze)




Mīļākais vasaras lūpu produkts(?)

- Catrice Ultimate Shine lūpu krāsa tonī (220 Mrs. Brightshine)



 Mīļākais vasaras aromāts(?)

-The Body Shop Japaneese Cherry Bloosom ķermeņa smaržas





Mīļākais vasaras ķermeņa kopšanas produkts(?)

-that vanilla moment dušas želeja




Mīļākais vasaras dzēriens(?)

- Baltais plūmju jogurta kokteilis (nav pats mīļākais, man daudzi garšo, bet šobrīd ļoti patīk)




Jūra vai peldbaseins?

- Vasarā noteikti jūriņa, dievinu pludmali, sauļoties un peldēties, bet ziemā protams, ka baseins!




Mīļākā vasaras rotaslieta(?)

- Pūcīte, kas piestāv itin pie visa, gribēju ielikt kādus auskarus, bet to man ir daudz un nevarēju izlemt.





Mīļākais vasaras ēdiens(?)

- Viennozīmigi sušī!! Jebkurā gadalaikā un vietā :D




Mīļākā pludmale savā valstī(?)

- Saulkrastu pludmale, jo tur ir raupjākas smiltis(man patīk), daudz stāvvietu pie pašas jūras un maz sēkļu.




✔Mīļākais vasaras apģērba gabals(?)

- Maxi svārki jeb garie svārki, man tādi veseli 3, bet visvairāk man patīk šie (attēls no interneta, bet man gandrīz tādi paši, tikai maigā laškrāsā)



Tāds nu sanācis mans I ♥ Summer Tag! Ceru, ka patika. Vēlētos šādu Tagu redzēt arī citos blogos vai te pat, komentāros! :)

6 komentāri:

  1. Man arī ļoti patīk tieši Saulkrastu pludmale! Man pie mājām ir tās smalkās smiltis, bet saulkrastos ir tās foršās, kuras var pilnībā nokratīt un iet mājās bez smiltīm:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. piekrītu :) Laimīgā, Tu dzīvo pie jūras, es gan Rīgā un līdz tuvākajai pludmalei 1 h :D

      Dzēst
  2. paldies, par tagu, vēlāk izveidošu arī sev rakstu :)

    AtbildētDzēst
  3. Es pirms tam to Shake nekur nebiju manījusi, tik šodien nogaršoju tikai to otru kas ir bez plūmēm. :) Teikšu, ka ļoti ļoti garšīgs bija! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mhm, man tomēr tas otrs labāk garšoja :D Man arī šie jogurta shake(i) nu ļoti garšo :)

      Dzēst