sestdiena, 2013. gada 13. jūlijs

Starp mums, meitenēm, runājot: Kā mēs te nokļuvām?!?

Šodien vēlos ''atvērt'' diskusiju, par to kā mēs te, blogspotā (vai Wordpressā), nokļuvām jeb kas iedvesmoja mūs veidot skaistuma (vai citu) blogu? Atbildēt var arī tie, kuriem nav bloga, vienkārši - kāpēc lasāt citus blogus un kas Jūs tajos piesaista? Ļoti vēlos dzirdēt Jūsu atbildes! :)


Atbildēšu arī es uz šo jautājumu:

Es iedvesmojos no Zandas bloga, lasīju viņas rakstus un man tā iepatikās viņas blogs un visa tā padarīšana, ka pati nolēmu izveidot savu blogu un šeit visādi izpausties!

Sākam! :)

17 comments:

  1. Mani no sirds priecē tas, ka es Tevi iedvesmoju izveidot šo blogu un dalīties savā pieredzē un pati iegūt jaunu pieredzi.
    Man būtu dikti gari jāstāsta kāpēc izveidoju blogu, bet šeit ir mazs citāts no vien raksta, kurā es īsumā izklāstīju par savu ideju:

    [..] tas nemaz nebija mans plāns rakstīt tikai un vienīgi par kosmētiku. Jebkura persona var atvērt manus pirmos rakstus un redzēs, ka es rakstīju tikai par ikdienišķām lietām, nevis kosmētiku. Laika gaitā es sapratu, ka vēlos rakstīt par to, jo no padsmit gadiem interesējos par kosmētikas produktiem un grimiem, ko šeit arī veidoju. Liels stimuls rakstīt par kosmētikiu bija arī tad, kad tīri nejauši es ievēroju, ka viena sieveite meklēja sejas krēmu un konsultants nespēja atbildēt uz viņas jautājumiem, tādēļ man bija ideja - es rakstīšu par kosmētiku un kosmētiskajiem produktiem, lai cilvēkiem nenākas pirkt kaķi maisā. [..]

    Tā lūk īsumā! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ū, ļoti interesanti! Sanāk Tev pašai ienāca prātā ideja par skaistuma blogu, apsveicami :)

      Dzēst
  2. Mani iedvesmoja visi blogi, jo tas viss likās tik interesants un aizraujošs) Tā nu vienu dienu nolēmu uztaisīt arī savu blogu :)

    AtbildētDzēst
  3. Man bloga sava nav,bet sāku lasīt blogus kādu gadu atpakaļ!Pirmo,ko atradu bija Naktsmeita,un ilgi domāju,ka citu latviešu blogerīšu nemaz nav.Sākumā lasīju nereģistrējoties,vēlāk sagribējās komentēt tā pa nopietno,ne vis Anonīmi,piereģistrējos.No Naktsmeitas uzzināju Velvet mimosu,tad meklēdama atsauksmes par MUFE atradu Life by troya,un tā pamazītēm pārējās meitenes.Vispār,labi,ka mūsmāju meitenes arī raksta,jo ārzemju blogos ne vienmēr ir raksti par tiem produktiem,kuri ir pieejami Latvijā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnībā piekrītu! Tādēļ arī sāku sekot visiem latviešu skaistuma blogiem, kurus tik varēju atrast. Apnīk skatīties youtube vai lasīt blogus par labiem un lētiem "drugstore" produktiem, kuri šeit vai nu nav, vai arī maksā tik pat cik "high-end" produkti. Ja godīgi, tad es TĀ sapriecājos redzot lv blogus, kur bija info par šeit atrodamām un man pieejamām lietiņām~

      Dzēst
    2. jā, youtube skatoties puse no produktiem nav un iespējams nebūs pieejami Latvijā, tāpēc latviešu blogi ir neaizvietojami, ja vēlamies lasīt atsauksmes par pieejamiem produktiem :))

      Dzēst
  4. Mani iedvesmoja youtube. Sāku meklēt LV blogus un pirmo ko atradu, bija Santas Kudreņickas.

    Ļoti drīz sāku rakstīt savu.
    Priecē, ka vēl joprojām ir interese un idejas kā mājas un desmitiem melnrakstu jau saglabāts ar idejām un jau bildēm.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ++ man tas pats, ideju ir daudz un interese nezūd!! :)

      Dzēst
  5. Līdzīgi, kā aijai.
    Sākumā likās, ka ievas blogs un naktsmeita ir vienīgie.
    Es meklēju Baby lips latvijā, man izmeta ievas blogu, sāku lasīt rakstiņus, katru dienu gaidīju rakstu, vēlāk es sāku skatīties arī komentārus, atradu Naktsmeitu, manuprāt esmu izlasījusi vius viņas rakstus, pēc tam, es atradu velvet mimosu, atceros viņas astbildi naktsmeitai: ``... nesāksim ar krāniņiem mērīties.`` :D
    Tas man spilgti atmiņā, un tad es sāku par kosmētiku interesēties vairāk, un aprīļa sākumā uztaisīju blogu. Man patīk viss skaistais un tā, draudzenes esmu bieži krāsojusi, iepatikās taisīt košu uz acīm, tāpēc dažreiz arī tutoriali. ;)
    Pēctam es piesekoju visām, lasīju komentārus, atradu arī tevi, Kristīn! Sāku lasīt tavu blogu un piesekoju, sekoju es apmēram 30 blogerēm, un man pietiek! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. es pirmo gan Zandu atradu, jo meklēju atsauksmes google par Garnier Fructis Miraculous eļļu un nu šādi viss aizsākās :)

      Dzēst
  6. Šķiet, ka Naktsmeitas blogs bija pirmais, kuram sāku sekot līdzi. :) Blogu sāku rakstīt ar domu, lai ir vieta, kur brīvdienās izlikt radošumu, kaut kā organiski aizgāja tas ceļš uz kosmētikas novirzienu. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. pilnīgi piekrītu, sākumā bija plāns rakstīt par visu ko, bet tā kosmētika pati ielavījās šajā blogā un palika šeit dzīvot uz ilgiem laikiem:D

      Dzēst
  7. Sveikas!
    Es blogus lasu kādu pus gadu noteikti, varbūt pat ilgāk. Pati rakstīt gan vēl neesmu saņēmusies, varbūt uz rudeni, kas to zin.
    Pirmo atradu Naktsmeitas un Zandas. Sakarā ar sākšanu iet vizāžistu kursos, tad sāku arī interesēties par kosmētiku un to atsauksmēm. Man blogi ļoti palīdz izvēlēties labu produkciju un ieekonomēt naudu.
    Gribēju tikai pateikt:
    PALDIES JUMS BLOGERES! :)

    AtbildētDzēst
  8. Es savu blogu izlēmu vaidot vairāku iemeslu dēļ, bet galvenie bija: "Tas izskatās tik jautri!" un "Es arī gribu padalīties ar saviem atklātajiem produktiem!". Tā nu saku rakstīt, un laikam jau dažiem sāka patikt ko rakstu, jo man parādījās arī sekotāji, kas tikai iedrošināja rakstīt tālāk! :)
    x Sofija

    AtbildētDzēst
  9. Atceros pirms kādiem 2 gadiem ziemā Google attēlu meklētājā meklēju, kā izskatās Essie laka Lapis of Luxury. Un tad es atklāju sev blogus! Blogus, kuros meitenes raksta par nagu lakām, nagu kopšanu u.t.t. Uzreiz radās ideja, ka jāveido pašai savs. Bet kaut kā nesaņēmos... Izveidoju to tikai šogad martā un nesaprotu kāpēc tik ilgi vilcinājos. Tas ir tiešām ideāls veids kā pašai motivēties un augt savā jomā, veidot arhīvu piemiņai, uzzināt daudz jauna un padalīties ar noderīgo.
    Laikam lielākais paldies jāsaka vīram, kas visu laiku mudināja, ka man tas ir jādara - jāsāk rakstīt savs blogs. Mani blogošana tiešām iedvesmo! :)

    AtbildētDzēst
  10. es, laikam, par pirmo muusu blogeri uzzinaaju- velvetmimosas blogu, citigi lasiju un sagribejas pasai sakt rakstit :)

    AtbildētDzēst
  11. Es sāku visu ar youtube skaistuma vlogerēm, ļoti ilgi, kādus 2 gadus skatījos tikai tās. Pēc tam iedomājos, ka varbūt kaut kas tāds ir arī latviski.
    Pirmo sāku lasīt skaistuma dienasgrāmatu un skaistumlapu, vēlāk arī velvet mimosu. :)

    AtbildētDzēst