ceturtdiena, 2013. gada 11. jūlijs

Pārskats: Catrice lipstick & lipstain

Labrīt! 
Diezgan sen no manis nav bijis raksts, bet šodien par 2 produktiem no Catrice - Ultimate Shine lūpu krāsu un Colour Infusion lūpu tinti.



Catrice Ultimate Shine lūpu krāsa 




Man tika tonis 220 Mrs. Brightside, kas man ļoti iepatikās. Klājas ļoti viegli un mitrina lūpas dienas gaitā. Daudz labu atsauksmju lasīts par Catrice lūpu krāsām, es piebiedrojos fanu pulciņam, jo lūpu krāsa tiešām ir lieliska. Turas vidēji ilgi, apmēram 2-3 stundas, bet tā, manuprāt, ir samērā laba noturība. 


Izteiktas smaržas nav, bet nedaudz smaržo pēc kaut kā salda. Tonis tāds vasarīgi rozā ar nelielu šimmeri un vieglu spīdumu. 

Cena: Ls 2,95
Svars: 3,5 g
Nopērkama: veikalos Drogas

Catrice Colour Infusion Longlasting lūpu tinte 



Man tika tonis Meet Mrs. Roosevelt (Catricei ļoti interesanti toņu nosaukumi, patiešām forši un atbilstoši)
Sākumā nobijos no toņa, jo likās, ka būs pa tumšu, bet lūpu tinte laba ar to, ka var uzklāt uz lūpām vēlamo tintes daudzumu un veidot sev atbilstošu toņa intensivitāti un košumu. Tinte izžūst uz lūpām, tāpēc rodas efekts, ka lūpas dabīgi ir šādā tonī.
Klājas un iztušējas uz lūpām viegli, var radīt gan košu vakara toni, gan maigu, dabisku ikdienas tonīti.

Bez lūpu spīduma pa virsu:

Ar lūpu spīdumu:

Smaržo pēc ļoti gardām avenēm, liekas, ka visu dienu varētu sēdēt un smaržot šo lūpu produktu!
Nosaukuma jau minēts, ka ilgnoturīga, bet ir arī noturīga, turas kādas 4-6 stundas. 

Cena: Ls 2,95
Tilpums: 2,6 ml
Nopērkama: Veikalos Drogas

Abu produktu swatchi:

________________________________________
Rezumējot - Catrice ir patiešām lieliski lūpu produkti. Nevaru sagaidīt, kad veikalos parādīsies lūpu zīmuļveidīgie spīdumi. Noturība samērā laba, krāsu izvēle liela un kvalitāte par tādu lielisku cenu vispār ideāla.

Kā Juma patīk Catrice lūpu produkti?

6 komentāri:

  1. man nepatika tas catrice flomītis - tāds sauss un stūrgalvīgs... :D lūpu krāsu gan būs jāizmeiģina. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man gan nav sauss, diezgan daudz tintes nāk laikā, kad smērēju :)

      Dzēst
  2. O jā, es arī gaidu tos Catrice zīmuļus:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. tagad jau daudziem brendiem ir tie zīmuļi, gribās no Catrice pamēģināt :)

      Dzēst
  3. Tu pati iegādājies, vai tev piešķīra, ka raksti ''man tika''? Mūlsinoši. =)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man piešķīra! :)
      vienkārši nezināju kā savādāk uzrakstīt, jo negribēju rakstīt ''piešķīra'' :)

      Dzēst