svētdiena, 2013. gada 7. jūlijs

Pārskats: CRK matējošs/antibakteriāls sejas krēms-gēls ar citronu

Sveikas daiļās!
Jau kādu nedēļu lietoju Sto receptov krasoti sejas krēmu-gēlu ar antibakteriālām un matējošām īpašībām un esmu vairāk kā apmierināta, tāpēc nolēmu, ka šis krēms ir raksta vērts!



Krēmam ir ļoti viegla gēlveida tekstūra un patīkams citronu aromāts, kas pazūd pēc kādām 5 minūtēm. 
Tā kā man ir taukaina sejas āda, šis krēms ir kā radīts man! Ir daudz matējošu sejas krēmu, kas īsti nepilda savas funkcijas, bet šis noteikti pilda, jo seja nespīd 5, pat 6 stundas. Turklāt BB krēms uz tā turas lieliski.

Ādā iesūcas samērā ātri un nerada lipīguma sajūtu. 




Sastāvs:


Tā kā krēms ir antibakteriāls, tā sastāvā manāms etilspirts, bet, neskatoties uz to, krēms nesausina ādu, drīzāk mitrina, jo sastāvā ir citrona un citas eļļas kā arī eikalipta ekstrakts. Sastāvā ir arī rīsu pūderis, kam piemīt izteikti matējošas īpašības. Protams, krēma sastāvā ir arī parabēni, bet es īpaši nestresoju par sastāvu, galvenais, ka ādai nekaitē un labi pilda savas funkcijas. 
_____________________________________________
Tilpums: 40 ml
Cena: ap 1 latu, bet tagad Multiluks'ā ir atlaides.
Nopērkams: Veikalos Multilukss, iespējams arī Drogās.
______________________________________________
Rezumējot -  esmu beidzot atradusi sev perfektu sejas krēmu vasarai, kas matē ādu un kopj ikdienā, turklāt cena ir vairāk kā iepriecinoša. Noteikti, kad pabeigšu lietot šo iepakojumu, iegādāšos vēl, jo neko labāku līdz šim neesmu atradusi.

Kādu krēmu izvēlaties ikdienā ādas kopšanai, matēšanai un mitrināšanai?

4 komentāri:

  1. Clean&Clear dual action.
    Man patīk vasarā, bet ne ziemā, vai pavasarī :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī ziemā un vasarā patīk, atšķirīgi krēmi, galvenokārt konsistences dēļ. :)

      Dzēst
  2. Paldies par atsauksmi )) šis būs nākamais pirkums ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. vienmēr laipni! iesaku, turklāt par tādu cenu :)

      Dzēst