svētdiena, 2013. gada 21. jūlijs

Products I Regret Buying!

Labrīt!
Šodien nolēmu izveidot rakstu/tagu, ko kaut kad veidoja Dana savā blogā.
Tātad Products I Regret Buying Tag jeb produkti, kuru nopirkšanu es nožēloju.
Man tādi ir veseli 7, ir arī tādi produkti ar kuriem neesmu īsti apmierināta, bet nu ir arī labās puses, tāpēc tos rakstā neiekļāvu.



1) Sun Ozon Alvejas želeja pēc sauļošanās


Man nesen apdega mugura saulē un nācās nopirkt kaut ko nomierinošu, šī želeja nedeva nekādu efektu + ilgi pēc uzklāšanas bija lipīga āda. Vienīgais labums, ka 5 min pēc uzklāšanas bija nedaudz atvēsinoša sajūta.
 Ja zinātu, viennozīmīgi nepirktu.




2) Avon Naturals ķiršu ziedu atsvaidzinātājs matiem (nejauciet ar ķermeņa atsvaidzinātāju)



Nesaprotu, kāda jēga no matu atsvaidzinātāja, nekādu spīdumu un efektu matiem nedod, smaržo nedaudz pēc ķiršu ziediem un ļoti pēc spirta. 


3) Superdrug BB krēms


Sākumā man tas patika, kad vēl nebiju kārtīgi palietojusi un pamanījusi lielos mīnusus šajā BB. 
Sāksim ar to, ka tonis ir maldīgs un pēc 5 min paliek krietni tumšāks uz ādas:

Tikko izklāts ---> pēc 5 min

Otrkārt, kad uz tā nonāk ūdens, tas paliek gandrīz balts, sāk tecēt un seja izskatās vienkārši krimināli:

Tur, kur gaišs, tika uzliets ūdens.

Un visbeidzot šim BB ir ļoti maza sedzamība un tas nenosegs nekādus ādas defektus.
Kopumā briesmīgs produkts, derēs tikai tiem, kam ir tumšāka āda, tiem, kas nenokļūs zem lietus un tiem, kam ir laba āda un neko noslēpt nevajag. Vairākums Superdrug mēģinājumi ražot labus produktus nav attaisnojušies un vienīgais, kas man patīk ir dušas želeja un lūpu balzami.


4) Avon Care līdzeklis sejas mazgāšanai, tonizēšanai un mitrināšanai


Arī no šī neredzu jēgu - kosmētiku un netīrumus no sejas nenomazgā, netonizē un minimāli mitrina. Neputo un konsistence dīvaina, arī noskalošana īpatnēja. Tas derēs tiem, kas nekādus krēmus uz sejas negrib likt, bet vienkārši vēlas mitrinātu ādu. Šo, protams, izlietošu, bet atkārtoti nepirkšu.



5) un 6) Buk nagu lakas


Par šiem īsi un konkrēti - klājas briesmīgi, turas labi ja 1 dienu un veido švīkas.

7) Rimmel Extreme Definition Duo acu zīmulis


Nezinu vai ir beidzies termiņš vai brāķis, vai kvalitāte slikta, bet šis uz acīm vispār nestrādā. Uz rokas toņi skaisti, bet uz plakstiņiem pat ar stipru berzēšanu neko nekrāso. Pirkts Ķērienā, tāpēc var būs arī brāķis.



Uz plakstiņiem dod pavisam minimālu rezultātu.
_________________________________________________
Jums arī ir tādi produkti, kurus gribētos atgriezt veikalā?

8 komentāri:

  1. No šī saraksta esmu mēģinājusi tikai BB krēmu )) un pilnībā piekrītu...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. sākumā likās ok, bet pēc tam pamatīgi vīlos :(

      Dzēst
  2. Šo Avon mazgāšanas līdzeklis atceros ar šausmām. Kad tik tikko tas parādījās katalogā , es uzreiz pasūtīju, jo man vajadzēja jaunu mazgāšanas līdzeklis, bet vēlāk, mēģinot, es par to smagi nožēloju. Jau lietojot sajutu, ka mana seja vienkārši deg no šī produkta un nākamajā dienā pēc mazgāšanas uz vaigiem un pie deguna man bija tādi kā alerģiskie, sarkaniem pleķi.
    Atdevu draudzenes māsai, kas par to bija sajūsmā, bet man tas līdzeklis izraisīja tikai šausmu paskatu, tāpēc vairs nekad.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ārprāts! man gan nekā tāda nebija, bet tāpat vairs nepirkšu :(

      Dzēst
  3. Piekrītu par BB kremu-pilnīgas šausmas (pirmo reizi saskaros ar to, ka jau nākamajā dienā no līdzekļa uzmetas pumpas), arī Avon līdzeklis likās nekam nederīgs un ar Buk arī līdzīga pieredze tikai citos toņos. Vienvārdsakot, piekrītu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. fuh, labi, ka man pumpas neuzmetās vismaz, bet tas BB ir briesmonis vienkārši :D

      Dzēst
  4. Nevienu no šiem produktiem neesmu mēģinājusi, bet paldies, turēšos pa gabalu. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. labi, ka nemēģināji, būtu lieka naudas izmešana :D

      Dzēst