piektdiena, 2013. gada 30. augusts

Back2School: My must haves

Sveikas, turpinot Back2School sēriju, pastāstīšu par saviem must haves skolas laikā!



1. ''Ātras iedarbības'' līdzekļi


Protams, vakaros, kad gribas tikai ātrāk aiziet gulēt un miegs nāk tik ļoti, ka pat kosmētiku ņemt nost negribas, labi noder Garnier 2in1 līdzeklis- vienkārši nomazgā ar to visu nost no sejas un seja tīra no kosmētikas un visa pārējā.
Kā arī slikto matu dienās vai vienkārši dienās, kad nav laika mazgāt galvu, noder sausie šampūni un izsmidzināmie pūderi! Piemēram, Got2b vai L'oreal..

2. Smaržas, dezodoranti un ķermeņa atsvaidzinātāji


Katra no mums grib labi smaržot un justies svaigi visas dienas garumā - palīgā nāks labs dezodorants un kādas smaržas vai tualetes ūdens.
Pēc sporta vai vienkārši dienas laikā var sapūsties ar ķermeņa atsvaidzinātāju.

3. Līdzekļi, kas palīdzēs izskatīties labi un dabiski


Pūderis un konsīleris ļaus piemaskēt defektiņus un matēt seju, bet viegli vaigu sārtumi un lūpu krāsas atsvaidzinās seju un dos veselīgu izskatu.
Salicilskābe nāks talkā, ja uzmetusies kāda pumpiņa un tā pēc iespējas ātrāk jālikvidē.

4. Slikto matu dienu palīgi



Ja mati netīri, spurojas vai vienkārši gribas kaut ko pamainīt, noderēs tā saucamais hair donut jeb virtulis - sanāks skaista un liela cope, to nostiprināt palīdzēs matu sprādzītes....

5. Lūpu mitrināšana visas dienas garumā



The Little ... Tin balzami uz vazelīna pamata labi palīdz lūpu mitrināšanā, protams, skolā tas būs nehigiēniski, bet no rīta vai uz nakti būs tieši laikā. Man ir The Little Pink Tin ar SPF 15 un The Little Red Tin ar šī sviestu un zemeņu smaržu.

Kā arī apģērbu must haves man ir šallītes, lakatiņi, ādas jaciņas, laiviņas un vienkāršas, melnas kediņas:



Kādi ir Jūsu must haves skolas laikā?

13 comments:

  1. Ar kādu garšu/smaržu ir little pink tin? :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. smarža ir gandrīz nejūtama, bet man šķiet, ka kaut kas starp aloe veru un vaniļu :D

      Dzēst
  2. Uuu, sakritība, man arī ir 39 kājas izmērs :)))))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. high five :D
      manuprāt, 39. ir Latviešu meitenēm izplatīts izmērs.. :)

      Dzēst
    2. man arī tā šķiet, man daudzām draudzenēm 39. izmērs :D

      Dzēst
  3. jautājums par to got2be spreju - tas efekts ir arī tad, ja matus pēc tam neieveido ar fēnu?
    baigi gribas pamēģināt, bet es izvairos no tādiem "hot styling tools", turklāt pēdējo reizi, kad biju drogās, to nemanīju...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā! Ar fēnu jāieveido tad, kad lieto putas, bet šis sprejs tikai jāiepūš saknēs un jāpabužina mati, fēns nav nepieciešams :)

      Dzēst
  4. Jauks raksts ! Es tā arī neesmu izmēģinājusi saucamo matu virtuli, saņemšos un nopirkšu to matu švammi :)
    p.s., man arī ir musthaves rakstiņš, ja vēlies, iečeko :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Tas virtulis tiešām laba lieta!
      He, tūlīt iečekošu, paldies :)

      Dzēst
  5. MAn matu virtulis atkla topā. Kad negribu matus vaļā, fiksi izveidoju copi ar šo virtuli un uz priekšu! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši tā, ātri, vienkārši un izskatās labi :)

      Dzēst
  6. Ļoti foršs rakstiņš! :)
    Tas man atgādina, derētu man arī beidzot iegādāties to matu virtuli, jo man no rītiem baigais slinkums jebko ar matiem darīt. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies :)
      Es to lietoju ne visai bieži, pārsvarā ar izlaistiem matiem staigāju, bet kad mati netīri vai nepaklausīgi, tiešām šis ļoti noder :)

      Dzēst