ceturtdiena, 2013. gada 29. augusts

Back2School: My school bag, supplies + emergency kit!

Sveikiņas!
Tūlīt, tūlīt jau sāksies skola un nu vairs nebūs bezrūpīgo vasaras dienu. Protams, skola sāksies ne visiem, daži jau skolas solā savu atsēdējuši un devušies lielajā dzīvē, bet es atrādīšu savu skolas somu, piederumus un tā saucamo emergency kit.



Tātad šādi izskatās mana skolas soma, man ir arī citas, bet šī ir jauna un tiks nēsāta bieži.
Samērā ietilpīga un ērta, ar 2 rokturiem un daudz kabatiņām.



Emergency kit'am man nav atvēlēta speciāla kosmētikas somiņa, bet gan somas iekšējā, vidējā kabata.... iekšā:




♥ Avon Naturals ķermeņa atsvaidzinātājs ar vijolīšu un līčijas aromātu - dienas garuma un pēc sporta būs mans must have!
♥ Kabatslakatiņi;
♥ Dzintara Be Trendy konsīleris/korektors - noder, kad vajag kaut ko piemaskēt skolā.
♥ 3 lūpu balzami;
♥ Nagu vīlīte un pincete;
♥ Smaržu paraudziņi;
♥ matu gumija un sprādzītes.
♥ vēl būs klāt plāksteris un matējošie papīrīši...

Penālis:



Tā saturs:



+ somā vel atradīsies grāmatas, klades, maks, telefons, gardumi utml.

Kā arī nākamās dienas turpināšu Back2School sērijas rakstus...



Jūs jau gatavas skolai, rudenim?

9 komentāri:

  1. Skaista soma un ja nav noslēpums kurā klasē tagad mācīsies? :)

    AtbildētDzēst
  2. Skaista soma :) kur tādu var nopirkt, ja nav noslēpums?! :)

    AtbildētDzēst
  3. He, man ir ļoti līdzīga soma tavai, iekšējais materiāls ar šķiet tāds pats :D

    AtbildētDzēst
  4. Skaista soma, gaidu vēl rakstus no šīs sērijas.
    man patika daļa par to, ka somā atradīsies gardumi!! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. He, es līdz pusdienām nekad nevaru izturēt, tāpēc somā vienmēr jābūt ēdienam :D

      Dzēst
  5. Soma tiešām skaista! :)
    Un atbildot uz jautājumu, nē, neesmu gatava rudenim. Nespēju noticēt, ka jau pēc divām dienām ir septembris, ņemot vērā, ka šīs pēdējās dienas tik saulainas un siltas bijušas!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies:)
      Es arī nevaru noticēt, ka rudens un skola nāk, vēl tikko bija vasara (un vēl principā ir :D) un tūlīt jau 2.septembris un tad jau Ziemassvētki nav aiz kalniem :D

      Dzēst