svētdiena, 2013. gada 4. augusts

L'Oreal Paris Nude Magique BB krēms un pūderis

Sveikas! Jau labu laiku Latvijā ir kļuvuši populāri BB krēmi, ir arī CC un DD(ne Latvijā), bet par to citu reizi...
Šodien atrādīšu divus jaukus produktus no L'Oreal - BB krēmu un BB pūderi!


BB krēms


Ražotājs:
Mūsu pirmais BB krēms, kas pielāgojas sejas tonim. Mitrinoša ādas kopšana, kas pārvēršas vieglā tonālajā krēmā. Āda izskatās nevainojama un vienmērīga, ar svaigu mirdzumu. Iekļauta UV aizsardzība.
_________________________________________
Tajā ir smart pigmentu kapsulas, kas veido BB krēma toni. 

Manā īpašumā nonācis tonis Medium, kas man ir nedaudz par tumšu, bet ceru, ka iesauļošos vēl vairāk un tas man derēs, vai atlikšu nākamajai vasarai.

Tajā ir SPF 12, kas aizsargās sejas ādu no saules stariem. 
Patīk krēma vieglā tekstūra, bet uz sejas jāuzklāj diezgan ātri, jo var vietām palikt pleķīši, ja uz laiku to atstāj neiesmērētu.

Tam ir vidēja sedzamība, bet cauri var redzēt savu īsto ādu, tāpēc tas neizskatās pārāk mākslīgi. Medium tonim ir nedaudz oranžīga nokrāsa, bet, ja āda ir gaišāka, tad pa virsu šim tonim var uzklāt gaišu pūderi un tonis uzreiz izskatās labāk.





Tilpums: 30 ml
Cena: Ls 6,99

BB pūderis


Ražotājs:
Pirmais BB pūderis no L'Oreal Paris. Tas nevainojami pielāgojas ādas tonim, atbrīvo seju no spīduma un padara to 100% samtainu. Svaiga, matēta sejas krāsa, nemanāms klājums. 24 STUNDU MITRINĀŠANA.

5 priekšrocības:
♦ pielāgojas ādas tonim;
♦ nespīd;
♦ padara ādu 100% samtainu;
♦ nemanāms klājums;
♦ 24h mitrinašana!
___________________________________

Par laimi, man tika tonis Light, tāpēc tas perfekti der gaišai ādai un ļoti gaišai ādai. Tonis ir ļoti dabisks un pūderi tik pat kā nevar manīt uz sejas, tomēr sedzamība un matēšana ir ļoti laba. 



 Liels pluss, ka zem pūdera atrodas spogulītis un ''sponžs'', ar ko pūderi uzklāt.

Vasarā var iztikt tikai ar sejas krēmu un šo pūderi, jo tas ļauj ādai elpot un matē to. Matēšana protams nav visu dienu, seja nespīd kādas 3-4 stundas.
Patīk tas, ka to var kombinēt ar BB krēmu un radīt perfektu toni, kas derēs savam ādas tonim.

Svars: 9 g
Cena: Ls 7,99

Produkti darbībā:

Uz rokas uzzīmēta ''ādas nepilnība''


Ar BB krēmu:


Ar BB krēmu un BB pūderi:


Rezumējot- man patīk abi produkti, tikai krēms nedaudz par tumšu, bet funkcijas pilda labi. Rīt raksts par CC krēmu.

Kā Jums patīk L'Oreal ražojuma BB krēms un pūderis? Esat mēģinājušas?

16 comments:

  1. BB krēma tonis ir galīgi garām, L'Orealam vajadzētu apdomāt, kādus toņus sūtīt Baltijas un Skandināvijas tirgum.
    Pūderis labs, man patika.
    CC no sākuma patika, tomēr vasarai pārāk taukains.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Piekrītu.Vairākumam sieviešu Latvijā ir gaiša āda, tāpēc ziemā šie nederētu, jo toņi par tumšu, bet nu vasarā var kaut kā jau iesauļoties, tomēr būtu forši, ja arī padomātu par ''sniegbaltītēm'' :D
      Man CC pagaidām patīk, arī tonis der. :)

      Dzēst
    2. Viņi domā atsūtīt pie mums orandžos cilvēciņus, vai Minjonus :D Tiem derēs :)

      Dzēst
  2. Pūderis izskatās interesants, gribētu pamēģināt. :) Uz visiem krēmiem pat neskatos, visi uz oranžā bāzes, manai ādai galīgi neder, gaidu, kad būs atbalsta programma gaišajiem! :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jap, man pašai gaiša āda un reti kurš bb pēc toņa perfekti der..bet pūderis labs un galvenais, ka tonis gaišs :D :)

      Dzēst
  3. Njā, man patika visu BB un CC tekstūras, bet tie toņi, nu moins, to nespēs glābt nekāds gaišāks pūderis! Vilšanās, jo lietot tādu es noteikti gribētu!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Loreal CC krēmam vēl ciešams tonis, laba tekstūra, vasarai ideāls un nav oranžs, bet BB...žēl, gribētu lietot, jo pats BB krēms labs, kad uzklāj nu ļoti plānā kārtiņā un kārtīgi izsmērē ir ok, bet tad jau nekāda sedzamība tur nesanāk. :D

      Dzēst
  4. Man BB gaišākais bija par tumšu. puderi pat nolēmu nepirkt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man gaišākais it kā bija ok, tikai baigi dzeltenīgs...cik nu varu es spriest, izmēģinot uz rokas veikalā :D

      Dzēst
  5. Man no paraudziņa krēms bija pa tumšu, kaut Dream pure BB medium tonis ideāli derēja :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas laikam tāpēc, ka L'Orealam apakštonis oranžs :)

      Dzēst
  6. Paldies par rakstu, šo BB laikam nemēģināšu. Bet pūderis izklausās daudzsološs. :)

    AtbildētDzēst
  7. Vienīgais BB ko esmu lietojusi ir no Maybelline un esmu apmierināta ar viņu, man visu lsiku gribas pamēginaat iisto korejiešu BB :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. oo, jā korejiešu!!! viņiem daudz labu produktu, ko vēlētos pamēģināt :)
      Man arī Maybelline BB (Dream Pure) mīļākais:)

      Dzēst