pirmdiena, 2013. gada 5. augusts

Jaunums: L'Oreal Paris False Lash Wings skropstu tuša

Sveikas! Šodien atrādu nākamo L'Oreal produktu - False Lash Wings skropstu tušu. 
Jau no sākuma mani pārsteidza iepakojums un birstīte, ražotājs sola neatvairāmu tauriņa spārnu efektu.




Ražotājs:
Inovatīvā birstīte pilnībā izmaina skropstu krāsošanas veidu. Birstītes sariņu izvietojums nodrošina vienmērīgu klājumu no skropstu saknēm līdz pašiem to galiņiem, radot mākslīgo skropstu efektu. Pateicoties birstītes arkām, skropstas ir garas, atliektas, pilnībā atdalītas un tās skaisti izplešas no viena acs kaktiņa līdz otram, gluži kā taureņa spārni.

Unikālā, asimetriskā birstīte radīta iedvesmojoties no tauriņa spārniem. Pateicoties tās inovatīvajam sastāvam un elastīgajiem sariņiem, tuša lieliski pagarina pat visīsākās  skropstas un izliec tās acs ārējā kaktiņa virzienā. Jaunā formula satur mikrošķiedras, kas ieskauj skropstas zīdainā tekstūrā. Apjomīgākas, garākas skropstas, kas izplešas gluži kā taureņa spārni.
__________________________________

Iespējams, ka šī tuša kļūs par manu vislielāko favorītu, jo tā labi atliec un nesaķepina skropstas, nebirst un nesmērē plakstiņus pat karstākajā dienā! Par tauriņa efektu nezinu, bet kopumā man patīk.

Runājot par birstīti, tā ir visai interesanta - ar vienu tās pusi, kur sariņi ir vienāda garuma var radīt ikdienišķu skropstu efektu, bet ar asimetrisko pusi var radīt garas un izteiksmīgas skropstas.





Uz skropstām vienā slānī:



Kopumā, man šī tuša ļoti patīk, pēdējā laikā labākā tuša, ko esmu lietojusi. 

Tilpums: 7 ml
Cena: Ls 11,89 (apskatījos, ka šobrīd Drogās laba atlaide -40%)

_______________________________
Kā Jums patīk L'Oreal tušas?

6 komentāri:

  1. krāsa ir tīri melna? bildēs uz skropstām izskatās nedaudz pelēcīga vai gaisma tā vienkārši krīt?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ir, ir melna...tonis black-aizmirsu pierakstīt :) bildē laikam gaisma krīt, jo uz skropstām pilnīgi melna.

      Dzēst
  2. Mana pieredze rāda, ka L'oreal tušas vispār ir labas, bet šai mani biedē birstīte..

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kāpēc biedē? :) Birstīte interesanta, bet tušu uzklāj labi :)

      Dzēst
  3. Loreal tušas ir manas must-have. šo gan nepirkšu (nu vismaz pagaidām), jo pašlaik cenšos sevi disciplinēt un mazliet iztērēt krājumus. jēziņ, cik tas ir grūti :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. he, man tas pats...šobrīd bilancē man 7 neizlietotas tušas :D

      Dzēst