otrdiena, 2013. gada 6. augusts

Vakardienas zaļie pirkumi

Labrītiņ!
Vakar Alfas Drogās nedaudz iepirkos un šur tur dabūju kaudzīti paraudziņu, tad skatāmies...

Garnier Fresh Essentials acu kosmētikas noņemējs - bija liela vajadzība, pluss labas atsauksmes un cena.
Isana nagu lakas noņemējs - pēdējos 2 gadus pērku tikai šo, kaut gan nekas īpašs.
Garnier Fructis Citrus Mint Fresh šampūns - ir vajadzība pēc kāda atsvaidzinoša un labi attīroša šampūns, ļoti patīk Fructis šampūni.
Maybelline Colorama tonī 217 - skaists, zaļš tonis, piemērots rudenim.

un paraudziņi... 


Klāt Garnier noņemējam nāca Garnier BB paraugi.....iegāju Stenderā un ''nedaudz'' paņēmu paraudziņus un iegāju Madarā un pati paprasīju kādu paraudziņu, dabūju tonējošo fluīdu un citas labas lietas...

Tādi nu mani zaļie pirkumi, nemaz neplānoju pirkt visu zaļu, bet tā sanāca.. :D

Kāda Jums pēdējā laikā iecienītākā krāsa apģērbā, kosmētikā un ne tikai? :)

11 comments:

  1. Uuuu, tik daudz paraudziņu!:) Un Tu tā nekaunoties ņem un pajautā? :)

    Esmu kā traka uz zilo krāsu! Vienu brīdi pamanīju, ka man gandrīz viss jaunais ko esmu nopirkusi ir zilā krāsā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. he, nav ko kaunēties, Stenderī pie katra stenda ir paraudziņi, es no katra trauciņa paņēmu dažādus. Bet Madarā daudzi prasa paraudziņus, viņi paši piedāvā dažādus paraugus gan klāt pirkumam, gan tāpat, lai izmēģinātu( un pēc tam, lai cilvēki nopirktu pilnizmēra iepakojumu :D) :)
      Man atkal zilā krāsa pēdējā laikā uz drēbēm patīk :)

      Dzēst
  2. Oho, acis iepletās, kad ieraudzīju visus paraudziņus. ;D Un arī iemirdzējās, man arī patīk prasīt paraudziņus, it īpaši Lush. ;D Kaut kā tie veikali ļoti dāsni palikuši.

    Rozā! Un zila, bet tas jau vienmēr.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. ū, Lushā arī var prasīt paraudziņus? Būs jāpaprasa :D

      Dzēst
    2. sen neesmu jautājusi, bet šad tad, ja nav kauns, palūdzu. ;D bet tikai tad, ja kko pērku.

      Dzēst
    3. skaidrs...man tieši vajag nopirkt Lush Magnaminty masku :D

      Dzēst
  3. Būs jāaizčāpo līdz Stenderam :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. he, forši, ka veikali piedāvā paraudziņus, Stenderī diezgan padārgi produkti, tāpēc ir forši izmēģināt un tad izdomāt vai vajag to produktu vai nē :)

      Dzēst
  4. Pati šodien nopirku šo Garnier acu kosmētikas noņēmēju, ļoti labs ! Iesaku visām ! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. mhm, man arī ļoti patīk, tik labi noņem acu kosmētiku! :)

      Dzēst
  5. Nu shitaas bezkauniigaas blogeres :D

    AtbildētDzēst