pirmdiena, 2013. gada 5. augusts

L'Oreal Paris Nude CC krēms

Sveikas jeb labvakar, šoreiz vēlais raksts par L'Oreal Paris Nude CC krēmu, kas mani patīkami pārsteidza.





Ražotājs:
Novērš ādas blāvumu un nogurumu, sniedzot perfektu nude rezultātu.
Mūsu JAUNĀS sejas toni koriģējošās sastāvdaļas strādā ar ādas dabisko toni un palīdz neitralizēt apsārtumu, blāvumu vai noguruša izskata ādu.
Smart Pigment kapsulas, kas iekļautas gaisīgi vieglajā mitrinošajā līdzeklī, saskaroties ar ādu, pārvēršas tonālajā krēmā. Gaisīga, dabiska sajūta. Perfekts nude izskats ar pielāgojamu, vieglu klājumu.
_______________________________

Pirmais, kas man iepatikās bija tonis- light un medium toņu sajaukums, turklāt  nekāda oranža vai dzeltena apakštoņa, jo šiem CC krēmiem nav noteikta toņa, bet ir veidi- viens ir pret ādas blāvumu, viens ir pret ādas apsārtumu. Man tika CC krēms pret ādas blāvumu. 
Klājas viegli un to pavisam nevar just uz sejas. Ja pieskaroties ādai dienas laikā, es jūtu savu Maybelline Dream Pure BB krēmu uz sejas, tad šo es pavisam nejūtu, tomēr tam ir laba sedzamība, mitrināšana un galvenais - matēšana (kopā ar BB pūderi). Vismaz kad nav ļoti karsts laiks seja nespīd.

CC jeb Colour Correcting, tātad krēmam jāizlīdzina sejas tonis. Jā, tas padara sejas toni vienmērīgāku un veselīgu, bet visus defektus nenomaskē, tātad tomēr konsīleris  nedaudz būs nepieciešams.

Uz ādas:




Kopumā man ļoti patīk šis CC krēms, kaut gan neesmu mēģinājusi citus CC krēmus. Lietošu katru dienu, jo tas ir ļoti viegls variants vasarai. Manuprāt šis ir tas pats BB krēms (arī citi divburtu savienojumi), vienkārši varbūt kaut kas ir pielabots un pielikts klāt.

Tilpums: 30 ml
Cena: Ls 7,99

Esat mēģinājušas CC krēmus? Kā patīk?

9 komentāri:

  1. Es uz šo skatījos, taču tomēr nesaņēmos nopirkt.
    Šobrīd lietoju Maybelline Pure BB un lai arī efekts ir ļoti labs, to tomēr var just uz sejas.

    Varbūt tiešām jāsaņemas un jānopērk CC?! :)

    Kā CC maskē zilos riņķus? Ir nepieciešama papildus koriģēšana?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man Maybelline ļoti patīk, bet jā, tomēr var riktīgi just uz sejas.
      CC zilos riņķus nomaskē nu tā vidēji, ja ir nelieli, tad jā, bet tādus pamanāmus nomaskēs tikai konsīleris. :) Šis tāds viegls krēms, bet sedzamība vidēja. :)

      Dzēst
  2. man ir cc anti-redness. BEST PRODUCT EVER!! sniedz ļoti labu coverige, finish ir tāds samtains un dabīgs, nav taukains un spīdīgs, tiešām sejai sniedz nude effektu, kuru mīlu, jo vienmēr seja ir sarkana un pietvīkusi.

    Kad gribu pavisam kautko vieglu cc klāju tikai ap acīm, ap degunu un zoda (pumpas metās tikai tur, bet tā pa riktīgo:D)un viss! perfect!!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man tas pats, kad neko negribas, es klāju tikai uz pieres un deguna :)
      Man arī patīk tas dabīgais nude efekts, nav smags un pārspīlēts. :)

      Dzēst
    2. man arī ir CC zaļajā krāsā, bet manai taukainajai ādai nepatīk - spīd un laistās kā traka, turklāt tas aizprosto poras un rada jaunus izsitumus. tāpēc pagaidām pieturos pie Maybelline Pure BB.

      Dzēst
    3. Man nekas tāds, par laimi, neparādījās, bet Maybelline Dream Pure BB ir mans visu laiku mīļākais kopš pirmās pamēģināšanas reizes. :)

      Dzēst
  3. Izskatās vilinoši, bet manam ādas tonim galīgi nederēja, kad mēģināju. Iespējams pēc saulainajām dienām būs labāk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man tas pats vienmēr ir, man ir gaiša āda un vienmēr lieku cerības uz saulainajām dienām, bet sauļoties nemaz tik bieži nesanāk :( :D šis man ir nu pavisam nedaudz pa tumšu, bet ar gaišo pūderi ir tieši laikā :)

      Dzēst
  4. Kaut kā tikai šogad nopirku, bet šis ir patiešām labs:)

    AtbildētDzēst