pirmdiena, 2013. gada 23. septembris

Jaunums: L’ORÉAL COLLECTION PRIVÉE – COLOR RICHE NUDE lūpu krāsas

Sveikas! Beidzot esmu atpakaļ, rakstu nebija, jo biju aizņemta ar skolu un visu pārējo. Šī diena neizceļas ar īpaši labu laiku, teikšu, otrādi - ārā laiks ir briesmīgs, līst lietus, pūš vējš un vēl nezin kas ar to dabu notiek, bet es nāku ar jaunumiem no L'Oreal, šajā un turpmākajos rakstos ar tiem arī iepazīstināšu. Šodien par jaunajām L’ORÉAL COLLECTION PRIVÉE – COLOR RICHE NUDE lūpu krāsām by Freda un by Doutzen.



Jaunās, izsmalcinātās lūpu krāsas, kuru iedvesmas avots ir pazīstamas pasaules zvaigznes. Konkrēti šīs lūpu krāsas ir Doutzen's Nude (Doutzen Kroes) un Frieda's Nude (Freida Pinto) Kolekcijā ir arī nagu lakas, bet par tām citu reizi...Kolekcija ir balstīta uz dabisko skaistumu un dažādu sieviešu gaumēm, bet kopumā visam jāizskatās maigi un jāizceļ katras sievietes skaistumu.




Liels pluss iepakojumiem, jo tie ir skaisti, izsmalcināti un ''dārgi'', izskatās pēc luksus kosmētikas iepakojumiem - melni, matēti ar zeltainām detaļām.

Kā jau teicu, man tikuši divi toņi - Doutzen's Nude un Frieda's Nude - skaisti nude toņi, kas izcels jebkuru sejas toni!

Doutzen's Nude ---> Frieda's Nude

Lūpu krāsas patīkami smaržo, nevaru aprakstīt smaržu, bet tā ir izsmalcināta un maiga.
Turas uz lūpām bez ēšanas un dzeršanas turas kādas 3-4 h, kas ir ļoti labi. Lūpu krāsa nesausina lūpas, bet tieši otrādi- mitrina, ir sajūta, ka uz lūpām būtu lūpu balzams, bet izskatās skaisti. 

Doutzen's Nude - skaists, maigs balerīn-rozā tonis ar ļoti smalku šimmeri, kas uz lūpām ir viegls un vizuāli palielina lūpas. 

Frieda's Nude - īsts nude, ar brūnīgi violetīgu apakštoni un šimmeri. Lūpas izskatās dabiski, bet lūpu krāsa izceļ to formu un dod smuku toni.


No augšas:
Frieda's Nude
&
Doutzen's Nude

Pavisam pieejami 6 toņi!
Drīzumā arī pārdošanā!

Manuprāt lieliskas lūpu krāsas ikdienai vai arī kādai svētku reizei. Šīs lūpu krāsas mani patiešām pārsteidza ar savu dizainu, toņiem, kvalitāti, mitrināšanu un visu pārējo. 

Un kā Jums patīk?

13 comments:

  1. Manuprāt, neizskatās visai pievilcīgi, pārāk daudz metāliskā spīduma, bet tā jau katra gaumes lieta. ;)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. dzīvē tas spīdums nemaz nav tik pamanāms, bildējot tas šimmeris vairāk kaut kā izceļas, bet jā, tā jau gaumes lieta ;)

      Dzēst
  2. Man arī tā ne īpaši- labāk pieturos pie rozā/ siltiem nude toņiem :)

    AtbildētDzēst
  3. Man kādreiz, kad bija Loreal lūpene, tie spīdumi ļoti žāvēja un nepatīkami berzēja lūpas. Frieda's Nude izskatās tāda.
    Otro vēl varētu pamēģināt.
    Dizaini gan man patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. šajā lūpu krāsā nav spīdumu, tas ir ļoti smalks šimmeris, kas vienkārši varbūt tā izskatās, uz lūpām lūpu krāsa ir ļoti maiga, mitrinoša un liekas, ka tas ir lūpu balzams :)

      Dzēst
  4. Ja no abiem jāizvēlas, tad es priekšroku dotu Frieda`s Nude. Tas vairāk tāds nude tonis liekas personīgi man.
    Tomēr piekrītu meitenēm - arī mani nedaudz mulsina tas spīdumu daudzums. Neesmu laikam tāda tipa lūpu krāsu cienītāja. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man arī Friedas nude uz lūpām patīk labāk, bet tā otra atkal iepakojumā ļoti patīk, tāds baby pink tonis :)

      Dzēst
  5. iepakojums 'ļoti foršs! :)

    AtbildētDzēst
  6. iepakojums super,bet lūpu krāsa arī,kaut kā pārāk spīdīga.Mazliet atgādina lūpu krāsas,kuras mēdz lietot gados stipri vecākas sievietes!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Nu jā, liekas jau pārāk perlamutrīga bildēs, bet tā, dzīvē labi izskatās, lūpas liekas pilnīgākas un izgaismotas, vismaz man patīk :)

      Dzēst
  7. Nu jā, iepakojums super, bet visu sajūsmu uz otru pusi aizsit izskats uz lūpām. Kaut kā galīgi garām, bet varbūt tikai tāda bilde?
    Iesaku lūpu bildēs vismaz pasmaidīt, citādi pavisam bēdīgi izskatās.

    AtbildētDzēst