trešdiena, 2013. gada 4. decembris

Macadamia No Tangle Brush

Sveikas! Baltic Beauty izstādē nopirku sev sen kārotu ķemmi no Macadamia- No Tangle Brush, principā tā ir ļoti līdzīga Tangle Teezer ķemmei, bet es izvēlējos šo...

Tagad nespēju iedomāties savu dzīvi bez šīs ķemmes, jo ar tā pilnīgi neplēš matus, nebojā matu galiņus, netraumē pašus matus un ļooooooti atvieglo ķemmēšanu un padara matus gludus un vieglus.
Lasīju internetā atsauksmes, ka nemaz nav sliktāka par Tangle Teezer, pat labāka, jo ir ērtāks rokturis un sariņi kvalitatīvāki, kaut gan pati neesmu sariņus salīdzinājusi.


Ķemme samērā kvalitatīva, sariņi izkārtoti pamīšus un tie ir dažāda garuma, labi apstrādāti.
Šī ķemme ir paredzēta arī slapju/mitru matu ķemmēšanai, tāpēc mati netiek lauzti un traumēti. Slapjus matuz izķemmē ļoti viegli un minimāli vai pat pavisam neizrauj matus. Agrāk mocījos ar parasto ķemmi, bet tagad ar šo zaļo brīnumdari izķemmēju matus vien pus minūtē vai pat mazāk.



Nopirku šo Baltic Beauty izstādē ar diezgan lielu atlaidi, par Ls 5,50, vispār šī ķemme internetā maksā kaut kur 10 latus, šķiet, ka ir pieejama arī Stockman'ā.
Pieejamas divas krāsas - maigi rozā un zaļi/brūna.


Nāca komplektā ar Macadamia Deep Repair maskas paraudziņu (man pietika 2 reizēm un esmu starā par šo masku, apsveru domu pirkt pilno iepakojumu) un vēl klāt nāca mini iepakojums Macadamia Healing Oil Treatment jeb eļļai, ko var lietot mitros matos, sausiem matu galiem utt.


Šī eļļa man ļoti patīk, lietoju galiem un mati ir ļoti pateicīgi un galiņi izskatās labi, smaržo līdzīgi piparkūkām tāpēc tas man ir dubultprieks! Domāju, ka pietiks diezgan ilgam laikam, jo eļļa ir ļoti bieza un galiņiem ir vajadzīgs pavisam neliels daudzums.

Kā Jums patīk šāda tipa ķemmes? Esat mēģinājuši šo vai Tangle Teezer?

5 komentāri:

  1. skatos, ka daudzas tagad slavē šāda tipa ķemmes. nu tad, esmu nobriedusi, ka man arī vajag :) savādāk garie un biezie mati ļoti cieš no ķemmēšanas, gali aplūzuši :/

    AtbildētDzēst
  2. Man ir tangle teezer, un citi šādi produkti iespējams nav sliktāki, tomēr pamatlicējs bija Tangle teezer,tas ir oriģināls, un savā laikā inovācija. Pašai arī ļoti patīk, TT ir daudz tievāki tie sariņi, un izskatās mazkiet citādas kvalitātes.Ļoti priecājos, ka to nopirku, jo tagad mati krīt daudz mazāk ārā. ^^

    AtbildētDzēst
  3. AAA, man vēljoprojām škrobe :D biju paķērusi Tangle Teezer ķemmi, bet beigās noliku atpakaļ plauktā :P
    Par eļļiņu :) Nopirku lielāku tilpumu atsevišķi, draudzene slavē, pati vēl nepaspēju sākt lietot :( gribas matiņus nošķikāt un tad :)

    AtbildētDzēst
  4. Man ar ir TT, lai arī cik skeptiska biju, tagad dievinu šo ķemmi :)

    AtbildētDzēst
  5. Man ir TT, bet izmantoju tikai lai izķemmētu slapjos matus un 2 dienu neķemmētās lokas.. kalpo ideāli! :)

    AtbildētDzēst