ceturtdiena, 2014. gada 2. janvāris

L'Oreal Studio Line Hot&Smooth hot straight spray

Sveikas! 
Laimīgu visām jauno 2014. gadu!! Ļoti žēl, ka vairs nebūs lati - skaistākā un ''mīļākā'' nauda pasaulē, un būs grūti pierast pie eiro, bet nu tomēr Rīga kļuva par Eiropas kultūras galvpilsētu un tas priecē!
Šodien par L'Oreal Hot&Smooth hot straight taisnojošo līdzekli matiem...

Ražotājs:
Pirmais Studio Line matus taisnojošais līdzeklis ar zīda mikro-šķiedrām, īpaši izstrādāts lietošanai kopā ar matu fēnu vai taisnotāju. Aizsargā matus no karstuma, līdz pat 230ºC


Manas domas:
Ļoti labs līdzeklis, mati man no dabas ir taisni, bet tas palīdz tos padarīt mīkstus, gludus un pakļāvīgus. Mati kļūst viegli ķemmējami un zīdaini. Esmu izlietojusi jau pusi un esmu ļoti apmierināta.


Izsmidzinātājs ir ļoti ērts, izsmidzina līdzekli plašā diapazonā un nepadara matus smagnējus un netīrus.
Lietoju līdzekli pat bez fēna, jo tas pats par sevi nogludina matus ļoti labi. Izmantoju arī pirms m atu ieveidošanas ar lokšķērēm.

Sastāvs:


Tilpums: 200 ml
Cena: ap 4 

Kādu līdzekli Jūs izmantojat matu aizsardzībai no karstuma?

4 komentāri:

  1. Es slikti izturos pret matiem, kad ir runa par karstajām ierīcēm.
    Kādu laiku meklēju līdzekli, ko lietot pirms karsto ierīču lietošanas!
    Būs šis jāpatur prātā. ;)

    Laimīgu 2014. gadu !

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. man arī nepatīk pielietot karstumu matiem, bet kad sagribās lokas, tad par aizsardzību matiem gan jāpadomā:)
      Paldies :)

      Dzēst
  2. Man tieši tūlīt beigsies pirms-karstuma līdzeklis un vajag jaunu. Varētu šo iemēģināt, bet diemžēl ASV tirgū tāds nav. Tuvākais, ko atrodu, ir Advanced Hairstyle SLEEK IT Iron Straight Heatspray. Pamēģināšu to.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. dīvaini, ka nav, man liekas, ka ASV visam jābūt :D
      gaidīšu atsauksmi :)

      Dzēst