svētdiena, 2013. gada 22. decembris

Pārskats: Max Factor Face Finity All Day Flawless 3in1 tonālais krēms

Sveikas! Ziemassvētki jau pavisam tuvu, bet šodien pastāstīšu par pēdējo Max Factor tonālo krēmu, par ko vēlējos pastāstīt jeb par Face Finity All Day Flawless 3in1 tonālo krēmu!


Tonālais krēms Facefinity All Day Flawless apvieno meikapa bāzi, tonālo līdzekli un korektoru. Ļauj izveidot augstas kvalitātes matētu virsmu, kas tāda saglabāsies visas dienas garumā. Tonālais krēms tiek piedāvāts 8 dažādos toņos, dermatologu testēts, Piemīts saules aizsardzības funkcija SPF 20.


Tas ir vidējas/augstas sedzamības, der visiem ādas tipiem un turas uz ādas patiešām ilgi. Kaut gan konsistence tam ir diezgan šķidra, sedzamība tiešām nepieviļ. Tiešām labi der kā konsīleris, jo spēj nomaskēt zilumus zem acīm, pumpas un apsārtumu.


Man tika tonis Warm Almond 45, tas ir gaišs un perfekti der manai ādai, tāpēc ziemas sezonā šis noteikti ir mans top tonālais krēms. Tomēr tas var nedaudz izcelt sausos pleķīšus uz ādas.




Liels pluss šim tonālajam ir tas, ka ir ērts pumpītis/dozators un skaists, parocīgs iepakojums.



Uz ādas nemaz nav smagnējs, viegli uzklājams, ādā iesūcas vidēji ātri, tāpēc nav jāsteidzas to ātri izlīdzināt pa visu sejas ādu.

Tilpums: 30 ml
Nopērkams: visās Max Factor tirdzniecības vietās
Cena: ap 12 latiem


*produktus testēšanai piedāvāja MaxFactor pārstāvji Latvijā

Kāds ir Jūsu ziemas mīļākais tonālais krēms? :)

3 komentāri:

  1. Šis ir mans pagaidām mīļākais tonālais krēms - beidzõt esmu atradusi savu ideālo toni, un klājas vienkārši perfekti. Un man tas tieši otrādi liekas ka mitrina ādu. Nu bet katram savs :)

    AtbildētDzēst
  2. Man šis ir perfekts!

    AtbildētDzēst