trešdiena, 2014. gada 26. marts

Jaunums: L'Oreal Infallible tonālais krēms

Sveikas! Šodien par vēl vienu patīkamu jaunumu no L'Oreal - Infallible tonālo krēmu!

Infallible ir L'Oréal Paris tonālais krēms, kas saglabā noturību un uzveic noguruma pazīmes 24 stundu garumā!
Bagātināts ar jauno, mitrinošo hialuronskābes kompleksu, tā noturīgais sastāvs nodrošina starojošu ādu visas dienas garumā!


Infallible mitrinošais tonālais krēms:
 Nekādu nepilnību, nevainojams klājums
 Atbrīvo seju no spīduma
 Lieliska noturība
 Maksimāla mitrināšana, perfektam komfortam
 Vienmērīgs tonis, neradot maskas efektu



5 toņi, lai atrastu savu īsto Infallible, un iegūtu skaistu un starojošu sejas ādu!
Perfekts tonālā krēma pamats ir atslēga jebkuram labam make-up rezultātam!

Man šis gaišākais tonis no visiem toņiem ir nedaudz par tumšu, bet, kad parādīsies pirmā vasaras saulīte, noteikti tas man derēs ļoti labi, bet vienalga esmu šo tonālo notestējusi un teikšu, ka man tas ļoti patīk, kā jau daudzi L'Oreal produkti!



Visvairāk pārsteidz tas, ka tonālais uz ādas izskatās tik dabiski, it kā uz sejas nemaz tonālā nebūtu, tomēr tas rada diezgan labu sedzamību.
Tonālajam ir ērts pumpītis, kas ir higiēnisks un ļauj izspiest vajadzīgo produkta daudzumu.

Kaut gan tas nav matējošs, sejas āda tiešām ''nespīd'' gandrīz visas dienas garumā, teikšu, ka pēdējā laikā mans ādas tips ir nedaudz mainījies vairāk uz normālas ādas pusi.




Vēl noteikti jāatzīmē tas, ka šīs tonālais vispār neizceļ ādas sausumus - tieši otrādi, labi mitrina, bet bez ikdienas mitrinošā krēms neiztikt!

Cena veikalos: 15.99 EUR

*produktus testēšanai piedāvāja L'Oreal Paris pārstāvji Latvijā

Kopumā esmu ļoti apmierināta arī ar šo produktu un noteikti vasarā tas būs mans favorīts, vēl esmu izmēģinājusi Maybelline Better skin tonālo un Garnier Pure Active BB krēmu, bet par tiem citreiz...


Kāds Jums ir šis pavasaris?

8 komentāri:

  1. Izklausās labi, žēl, ka tikai 5 toņi. :(

    AtbildētDzēst
  2. Manuprāt,tas ir tas pats vecais infailible,tikai jaunā iepakojumā!
    Jā,tonālais labs,bet ādu "sabeidz" vienā mirklī,ja lieto katru dienu un ilgstoši,ilgi nevarēju ādu savest pēc viņa kārtībā,un ne uzreiz sapratu,ka tonālā vaina. :( Iespējams šim ir uzlabota formula.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, šis ir uzlabotais tonālais jaunā iepakojumā :)

      Dzēst
  3. Nu neteikšu, ka tonis tik baigi tumšs. Tad jau jādomā, ka nav trpijies ne reizi tāds tiešām ļoti tumšs tonis. :D
    Neesmu mēģinājusi, bet droši vien nemaz nemēgināšu, jo nez kāpēc, bet man tas liekas vairāk, ka ir paredzēts tieši briedušākai ādai. Es nezinu kāpēc man tādas domas galvā, bet man tā pēc iepakojuma un visa tā ko sola sniegt, vairāk liekas, ka šis nebūs jaunas ādas must-have tonālais :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pilnīgi piekrītu Zandai!

      Dzēst
    2. Ui, nē, man daudzi tonālie bijuši, kas tiešām ir daudz tumšāki par šo, vienkārši šis bildē izskatās gaišs, bet, uzklājot uz sejas, paliek tumšāks un oranžīgāks.:)

      Dzēst
  4. Iekš Boots šim tonālajam ir kādi 8 toņi, gaišākais ir Porcelain. Diez, pastāv iespēja, ka to var atrast arī LV pilnā toņu klāstā?

    AtbildētDzēst