Sveikas!
Trešdien pabiju ļoti jaukā un interesantā pasākumā jeb Dove mediju brokastīs.
Evita Meiere stāstīja par kampaņu "Spoguļi", kas parāda to, kā sievietes redz sevi spoguļos, novērtē sevi un kritizē, bet reti kad uzskata sevi par skaistām.
Pašas brokastis bija ļoti gardas, smalkas un apkalpošana nu ļoti laba. Protams, jāpiemin arī vieta- Aqua Luna restorāns Andrejsalā - burvīga vieta pie pašas Daugavas, gan patīkamām pasēdēšanām, gan greznām saviesībām!
Īsumā par pētījumu:
Dove kampaņa “Spoguļi” iedrošina sievietes
uzsmaidīt savam atspulgam
Liela
daļa sieviešu visā pasaulē nav apmierinātas ar savu atspulgu spogulī – tikai 4%
sieviešu sevi uzskata par skaistām. Vai
tas ir matu izskats, ādas stāvoklis vai doma par lieko svaru – sievietes pārāk koncentrējas
uz trūkumiem tā vietā, lai priecātos par savu dabīgo skaistumu. Jaunākais Dove
pētījums atklāj, ka katra trešā sieviete atzīst, ka gandrīz nekad neuzsmaida savam
atspulgam, jo nav pilnībā apmierinātas ar savu izskatu. Zīmols Dove ir radījis
īsfilmu “Spoguļi”, lai iedrošinātu sievietes apzināties, ka skaistums ir
pašpārliecinātības avots, nevis raižu cēlonis.
Bija iespēja apskatīt, pataustīt un pasmaržot Dove produktus un tuvāk iepazīties ar to klāstu.
Kā arī beigās saņēmām dāvanu maisiņu no Dove, liels viņiem paldies par produktiem, bildēm un pašu pasākumu! :)
Izskatās, ka bijis foršs pasākums! :)
AtbildētDzēstGribēju pajautàt, vai esi mēģinājusi dove sejas kopšanas kosmētiku?
Man ļoti patīk gan dezodoranti, gan ķermeņa losjoni, gan dušas želejas - vienīgie, kas nelikās labi bija matu kopšanas produkti.
Pat nezināju, ka Dove ir sejas kopšanas kosmētika, vai tad ir?:)
AtbildētDzēstMatu kosmētiku mēģinājusi neesmu, tieši gribu pamēģināt, laikam matu masku :) Kāpēc nepatika?:)
Mati kļuva sausi, tīrības sajūta vispār nebija. Baigi neforši palika pēc tam...
AtbildētDzēstEs vairāk domāju par sejas krēmiem. Man likàs, ka ir, bet varbùt arī kļùdījos. Hmm..